2010.11.08. 13:06 teddike

Jön a Kung Fu Panda folytatás

Címkék: film 2011 kung fu panda 2

Előző héten, mikor a 2011-es nyárról írtam, már előkerült a Kung Fu Panda második része, és bár több mint hat hónap van a bemutatóig kaptunk most egy teaser posztert és előzetest is. Az első filmet láttátok? Én ott voltam két éve a moziban, tetszett a film, olvassátok el mit írtam róla, a folytatás pedig valahol egyértelmű. A kritikusok is élveztek, ha jól emlékszem, de az biztos, hogy nagyon magas bevételeket hozott, így a DreamWorks hozza is a második részt, Jack Black hangjával:

A folytatásban jön a már említett poszter, a bemutató 2011. május 26-án lesz, a "hangok" pedig nem változtak az első részhez képest: Jack Black, Angelina Jolie, Seth Rogen, Dustin Hoffman, Lucy Liu, David Cross, James Hong, Gary Oldman.

Előző héten, mikor a 2011-es nyárról írtam, már előkerült a Kung Fu Panda második része, és bár több mint hat hónap van a bemutatóig kaptunk most egy teaser posztert és előzetest is. Az első filmet láttátok? Én ott voltam két éve a moziban, tetszett a film, olvassátok el mit írtam róla, a folytatás pedig valahol egyértelmű. A kritikusok is élveztek, ha jól emlékszem, de az biztos, hogy nagyon magas bevételeket hozott, így a DreamWorks hozza is a második részt, Jack Black hangjával:

A folytatásban jön a már említett poszter, a bemutató 2011. május 26-án lesz, a "hangok" pedig nem változtak az első részhez képest: Jack Black, Angelina Jolie, Seth Rogen, Dustin Hoffman, Lucy Liu, David Cross, James Hong, Gary Oldman.

kung fu panda 2

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr563142950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása