2011.09.11. 20:24 teddike

2010/11: Egy éve ezeket a sorozatokat vártuk!

Címkék: sorozat 2010 2011

Csak képek, semmi más. Ma pakolgattam itthon és a gépem is nagyító alá került. Töröltem pár könyvtárat a sorozatos mappából, amikor is egyikben megtaláltam pár nagyon jó képet. Nosztalgiának szerintem teljesen jó ez a bejegyzés, plusz azt is érdemes megnézni, hogy a látott képek/sorozatok közül melyek azok, amik idén is visszatérnek:

Folytatásban jöjjön még jó pár kép, mint mondtam, az előző évadról:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr523219235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása