2006.12.01. 13:01 teddike

Gáz van..de nagyon!

Címkék: okossagok

Sorozatot csinalunk most mar, de azt hiszem minden nap irhatnek valami olyan dologrol, ami miatt gaz van! Most jutottam el odaig, hogy irjak arrol, amit tegnap olvastam! Mondhatni jol felb...ott!

Szval, epitik ugye a 4es metrot, meg kell ez nekunk, meg fontos, meg csinaljak, meg mindenhol csak az epitkezesek vannak! Aztan mar eleve kesz az ember a jelenlegi helyzettol, majd jon egy ilyen cikk, aminek kb az a lenyege, hogy egy teljesen gazdasagtalan beruhazast folytatnak itt a nagykutyak!

Az egyszeru es rovid lenyeg: Itt van egy nagyon szep cikk arrol, hogy epul nekunk a metro, meg hat vannak itt animaciok is, meg minden fasza kis dolog, hogy erezzuk a torodest az allam reszerol! Van itt meg egy tervezet is, hogy nagyjabol mi mennyibe fog kerulni, meg mi milyen lesz? En letoltottem, elolvastam, erdekes maradjunk annyiban!

Ha ez nem lenne eleg, akkor a tegnap folyaman, mint mar korabban irtam, felkerult az indexre egy fasza kis cikk a metro koltsegeirol, meg arrol, hogy mikor es hogy fognak ezek a kiadasok megterulni?! Index

Sajnos en elolvastam, megtudtam belole sok okos dolgot, pl. hogy szamoljak egy metro beruhazasanak a koltsegeit, illetve azt, hogy ez mennyire terul meg! Amire ebbol kovetkeztetni lehet, hogy egy totalisan veszteseges dolgot csinalnak az adofizetok penzen! Kb. 400 milliardra saccoljak a veget ennek az epitkezesnek, persze ez mar csak feljebb fog menni, es a megterulest ennek a felere saccoljak?! Oriasi....tehat, ebben az esetben 30-32 ev az az ido, amivel szamolni szoktak, vagy szamolni kell, ennyi ido alatt kellene lecserelni a szerelvenyeket, es addig ez kurvara nem fogja visszahozni a befektetett toket! Csak gondolkodjunk el azon, hogy ez mennyire fogja felgyorsitani a forgalmat? Szamitasok szerint nagyon nem...Aztan gondolkodjunk el azon, es ezen basztam fel en is az agyam, hogy mit lehetne ebbol a penzbol, gazdasagosan letrehozni, felepiteni?!

Na ugye, most mar latjatok, hogy ebben az orszagban, tenyleg minden arrol szoll, hogy mit hogyan lehet szarul megcsinalni, hogy rajtunk rohogjon egesz Europa...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr583139777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása