2007.01.10. 22:00 teddike

Május - The Da Vinci Code

Címkék: film mozi 2006 the da vinci code

Ismet egy sokkal jobb honap, legalabbis igy utolag visszagondolva. Volt ket komoly akciofilmunk, amit nem szeretnek nagyon velemenyezni. A folytatasok nem mindig hozzak azt, amit az ember varna toluk, igy volt ez a Mission: Impossible 3 kapcsan is, illetve az X-Men 3 eseteben is!

Volt nekunk ebben a honapban egy Match Point is, Woody Allen egyik uj filmje, amit inkabb tartok unalmasnak, es tobbszor is az orat neztem, hogy mikor haladunk mar kifele! Na mindegy, igazabol Scarlett miatt neztem meg, de igy utolag azt mondom, hogy kar volt! Sokkal jobb filmre szamitottam!

Ennek a honapnak az abszolut gyoztese, nem kellett rajta sokat gondolkodnom, A Da Vinci - kod volt! Olvastam a konyvet is, szeretem nagyon az ilyen rejtelyes torteneteket, tematol fuggetlenul, mindig bejonnek! Viszont most a vallasi tema, es az ehhez tartozo, sokak altal vitatott tenyek kicsit nagyobb port kavartak a film korul!De azt hiszem egy film akkor valik igazan jova, ha erzeseket valt ki az embertol, fuggetlenul attol, hogy az elzarkozas, vagy rajongas!

A kepen is lathato Tom Hanks miatt, mindenkeppen kasszasiker a film, nem szerepelt hosszu ido ota, olyan filmben, ami ne hozott volt megfeleloen a konyhara! Most is nagyon jol alakitotta a kicsit visszahuzado, de mindenben hatarozott velemennyel rendelkezo tudost, aki kutato munkaja hatalmas eredmenyeket ert el! Nem szeretnek belemenni a tema/sztori konkret leirasaba, azt hiszem, ez mar leragott csont, mindenkinek megvan a velemenye, es mindenki hisz/gondol valamit! Termeszetesen nekem is megvan a velemenyem, es hiszek egy felsobb "valami" letezeseben!

A film kicsit hosszura sikeredett, de nem siettem ki az biztos, sokaig elneztem volna meg a "meset". Gandalf jelenlete is nagyon jol sikerult szerintem, es meg nem ejtettem egy szot sem a foszereplorol. Hiszen Tom Hanks azt hiszem melto tarsat kapott, es Audrey Tautout is nagyon jo szinesznonek tartom, es azt hiszem most sem csalodtam benne. Igaz senki reszerol sem mondhatom azt, hogy valami uj, eddig nem ismert arcot lattam volna, es talan ha elsore latom ezeket a szineszeket, nincs ennyire pozitiv velemenyem a filmrol.

Lezaraskent annyit, ha a film nem is, de a konyv, az mindenki szamara kotelezo!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr523139819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása