2007.01.13. 18:18 teddike

Augusztus - United 93

Címkék: film mozi 2006 united 93

Azt hittem, hogy majd nagyon konnyu dolgom lesz, igazabol nem is tudtam elkepzelni, hogy milyen filmek voltak ebben a honapban! Aztan megneztem, es rajottem, hogy nem nagyon tudnek kiemelni egyet sem! De mivel ugy gondolom, hogy meg kell tennem, igy a United 93 lesz a kedvenc! Sok embernek nagyon tetszett, es engem is magaval ragadott, de annyira nem maradt meg az ev soran! Ettol fuggetlenul azt hiszem, hogy siman viszi a primet ebbol a honapbol! A tortenet egyebkent a 9/11 re epul. Bocs, hogy igy irtam, de azt hiszem mindenki vagja mirol van szo. A tortenet egy repulon jatszodik, amit elteritenek, es az egyik csapas ezzel a geppel tortent volna.

Ennyi eleg is, hiszen olykor ugy erzem, mar konyokomon jon ki ez a tortenet, de hat ettol fuggetlenul, ahogy egyre jobban, vagy tobb minden ugrik be a filmrol, azt kell mondjam, hogy igencsak jol sikerult kis alkotas! Hype tekinteteben viszont nem emlekszem, hogy nagyon nyomtak volna, de ettol fuggetlenul sokan kivancsiak voltak erre a megkozelitesre is!

Viszont, amit mindenkeppen meg kell jegyeznem, hogy az emlekezesre a legmegfelelobb film. Gondolok itt arra, hogy az aldozatok tiszteletere keves hatasos alkotas keszult, ez azok koze tartozik! A kettot nehez kulonvalasztani...nehez csak a filmet nezni, es nem gondolni a valosagra, vagy forditva, mindenesetre, a WTC vel egyutt azt hiszem melto visszaemlekezes ez a tortentekre!

 

A honapot kicsit attekintve, azon gondolkoztam mit is emeljek meg ki! :) Vagy mindent, vagy semmit sem kellene! :) Talan ket fim van meg, amit jo volt latni, legalabbis jot rohogtem rajtuk, vagy egyszeuen csak tetszett a sztorija! Az egyik a Las Bandidas. Salma Hayek, es Penelope Cruz! :) A csajokon kivul nem sok minden van, de hat olykor ez is eleg! :)

A masik A testor, ami lehetne akar a honap filmje is, de valahogy nem tetszett a vege, remeltem, hogy kihozzak valamelyik foszereplot gonosznak...mer az lett volna szerintem a nagyon jo! Na mindegy, Jack Bauer itt is sikeresen nyomozott! Es meg kapott egy Eva Longoriat is melle, szval egynek elment!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr703139824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása