2007.02.17. 12:40 teddike

100

Címkék: okossagok

Itt tartunk most! Ez csak egy par soros szosszenet lesz! A lenyeg, hogy elertem a 100 ik beirast! Szep szep...DE! :) Szamit ez valamit? Mert szerintem nem, igaz ennek ellenere kiemeltem, de valojaban semmi jelentosege! Ha tobbet ertenek a szerkeszteshez, akkor most csinalnek valami mas kulsot, vagy valami hasonlo, de nem...maradjon itt tablakent az, hogy igen, megeltem ezt is!

Amugy is a blog egy olyan dolog, amit bizok benne, par ev mulva jo lesz majd visszaolvasni, hogy mi is foglalkoztatott, vagy legalabbis mirol voltam kepes irni! :)

Jo hetveget mindenkinek, es bontsunk pezsgot! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr233139860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása