2007.03.04. 18:49 teddike

Pablo Francisco

Címkék: okossagok

Emlitettem, hogy talaltam valami nagyon okosat megint. Stand up comedy! Fabry nal lathattunk mar parszor ilyet, meg persze a neten is ezer helyen vannak videok. Tegnap mutattak nekem egy hatalmasat! Meg most is rohogok rajta az van, felelmetes. Na itt egy alap video, amivel szerintem igazan ismert lett, nem most volt, konkretan 2005be.

Es ha ez nem lenne eleg, mert nekem nem volt az, itt egy 49 perces video, amibol nagyon sok reszlet van fennt youtuben meg egyeb helyeken, de azt hiszem ez igy egybe, sokkal jobb. enjoy

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr533139879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása