2007.03.30. 00:01 teddike

Redline - Ingyen reklám

Címkék: film mozi trailer 2007 okossag redline

Igen, tudom, hogy errol mostanaban sok helyen lehet olvasni, es nekem is emiatt jott a gondolat, hogy irjak rola par sort.

Redline, film, 2007 aprilisaban kerul bemutatasra, kocsis, uldozos, jo csajos...szerintem. Es folytatom, koppintos, sokat hasonlitos, remelhetoleg valami ujat mutatos...szval ezeket a dolgokat tudnam felsorolni. A Halalos iramban klon remelhetoleg latvanyos lesz, mert sztori szempontjabol semmit nem varok tole. jo autok, jo csajok, sok eyecandy, es akkor mar lehet boldog leszek. Itt a trailer, szedjetek ki belole, a szamotokra fontos reszeket.

Nekem egyenlore a jo csajok maradtak meg, es persze az, ami mindenki masnak, aki mostanaban hallott rola dolgokat. Igen a piros Enzora gondolok, amit, ha nem is a filmben, de a film kapcsan faszan megtortek. Mutatom is a videot:

Nem kamuznak a keszitok. Itt tenyleg megtortek egy Ferrarit, es ez mire volt jo? Nos, en mar reggel a bumerangba hallottam errol, slager radio, azon kivul, mint mar mondtam, tobb helyen olvastam is rola, es nem mellesleg ezen oldalakon mind elojott a Redline is. Szval, "vettek" egy 1.5 millas reklamot, mivel eleg sokan irnak es foglalkoznak ezzel, hiszen meg is csak egy Ferrari. A nagy rajongok valoszinuleg nem ertik majd meg, de marketing szempontjabol tuti siker.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr893139903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Avon · http://www.avonbp.info 2010.05.03. 21:39:13

Ferrari? Pocsék az ízlésük. Lamborghini alá nem adnám ;)
süti beállítások módosítása