2007.04.03. 17:55 teddike

300 - ismét, mert nem unom!

Címkék: film mozi 2007 300

Tegnap volt a napja, amikor ismet elmentunk moziba, hogy megnezzuk a spartai csodat. En mar lattam, de ismerosok ravettek, hogy veluk tartsak, igy megneztem. Volt lehetosegem, es idom is arra, hogy kicsit jobban figyeljek a reszletekre, es volt par finomsag, amit most, masodjara sikerult mar eszrevenni. Tobb poenos, vagy legalabbis vicces jelenetet talaltam benne, es az elejen, a taj megcsodalasara is tobb idom maradt.

Mondjuk, tegyuk hozza, utalok ugy moziba menni, hogy elottem egymast fogdoso par/ok vannak, mert kb nem hiszem, hogy 300ra miniszoknyaba kell beulni kozepre, es kozben vegig egymast fogdosni, meg cuppogni. A masik, amit utalok, hogy ha mogottem "okosak" ulnek, akik azt hiszik mindent tudnak a filmgyartasrol, illetve a filmrol. Es persze ertelmesen osztjak, hogy ugye tudjatok ezt melyik varosba/allamba/orszagba vettek fel, meg stb...azt hittem mindenkinek vilagos, hogy itt a szamitogep az ur, es minden a studioba lett felveve!

Amugy corvin mozi, eloszor eletemben, nem szoktam oda jarni, most viszont oda mentunk, 1150 Ft a jegy, melle egy menu, nachos meg egy udido, ami 950 Ft volt, szval ennyibe fajt nekem ez a mozi, amit ne ertsen felre senki, nem banok, csak gondoltam elmondom, hogy mi a szitu itt. Persze 4 elott olcsobb a jegy, de nem matinera akartunk menni, mondjuk ez is hulye felfogas, mert 11tol is ekkorat utott volna ez a film, marmint delelott.

Tartom magam ahhoz tovabbra is, hogy ez egy baszott jo uzlet, nezem hetente a beveteleket, amik remelem realisak, es valosak, es mar ott tart a film, hogy 65 milla koltsegvetesbol, termeltek eddig 270 milla korul. Hat nem gyonyoru? Es meg egy honapja sem megy a film a mozikba. Amugy, ha jol vagom, imdb n meg mindig tartja magat a 250 kozott.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr563139907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása