2007.05.09. 14:33 teddike

Lost - elment a kedvem

Címkék: sorozat lost 2006 2007

A mult heti reszt sem lattam meg, igaz ennek megvan az oka. Eloszor is, dolog volt, ezert nem tudtam megnezni, es ugy gondoltam, majd szepen potlom a dolgokat, de valoszinu ket reszt fogok megnezni egymas utan. Ma este jon a kovetkezo, 20 ik resz talan, tehat majd holnap potlas.

Amit viszont szerettem volna megosztani veletek. Biztos sok helyen lattatok mar, es persze sok helyen lehet is olvasni, hogy eldolt a Lost sorsa. Engem kicsit felidegesitett ez a hir, es akkor nagyon finoman fogalmaztam. Remenykedtem abban, hogy a kovetkezo, azaz a negyedik evad lesz az utolso, mert ugy gondoltam, hogy annyi ido alatt, ha nem is minden, de a legfontosabb kerdesekrelehetne valaszokat adni, es szepen lehetne bucsuzni. Erre jott az arconcsapas szamomra, hogy meg harom evad jon. Evadonkent 16 resz! Amit igazabol el lehetett volna osztani ket 24 reszes evad is. Igy, ebbol kovetkezik, hogy 2010 ben fog veget erni a sorozat.

Es ha meg nem lenne eleg a rossz hirbol, mint tudjuk a harmadik evad lassan veget er. A negyedik evadra pedig, ha minden igaz 2008 ig varhatunk. Valoszinuleg a 16 reszt, szunet nelkul, egyszerre fogjak leadni, tanulva abbo a hibabol is, hogy nagy szunet utan, ket resz kozott, eleg sok nezo elpartol a sorozattol. Ez ebben az evben, szinte mindegyik szunet utan visszajott sorozatrol/reszrol elmondhato.

Mindenki dontse el magaban, hogy ez a hir, a lost rol jo vagy rossz, ami biztos, sokaig lesznek meg a szigeten, es sajnos, ennek koszonhetoen kicsit elment a kedvem a dolgokbol, es kevesbe varom a szezon zarasat, mint eddig, persze ez nem fog sokaig tartani, ez a hangulat, de most kicsit akkor is rossz...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr23139942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása