2007.06.04. 21:34 teddike

Kicsit magamrol ismet...

Címkék: karsai zita okossagok

Mondhatom egeszen nyugodtan, hogy relative kulturalt formaban irtam dolgokat emberekrol, filmekrol, sorozatokrol, es nyilvan voltak olyan velemenyek is, amik kicsit, vagy nagyon, kemenyek voltak, es olyanok fele iranyult, mint pl. Karsai Zita.

Lassan azt kell mondjam, hogy ez a csaj, mar lassan kultusz lett. Mert lassan tenyleg mindenhonnan ot latom folyni. Korabban irtam rola par kedves megjegyzest, alpari, es paraszt modon, de legalabb oszinten. Nem akartam nyalni a segget, es ezek utan sem fogom, a velemenyem nem valtozott.

Viszont, valamelyik nap jott egy kedves komment, aminek tenyleg orulok:

"Tök véletlenül bukkantam a blogodra,de már bánom...ÚÚÚÚÚÚristen!
Hogy lehetsz ekkora paraszt?Kelemen Annához hasonlítot Zitát?ezt nem hiszem el!!!!!!!!!!!Bazd meg!
1:Nem árulja és nem árulta soha a testét,az egész mást jelent!
2:Egyáltalán nem csúnya,nagyon szép,okos,kedves,csinos!
3:csak úgy süt rólad,hogy paraszt vagy,az szúrja a szemedet,hogy nem primitív fotók készültek róla a Maximban,hanem szépek,ízlésesek
4:Nekes se szemed nincs,se agyad. "

Ennyi, nem nagyon tudok erre mit mondani, mint amit mar korabban is leirtam. Eleg furcsanak tartom, de semmi baj nincs ezzel. Nekem annyi a velemenyem errol, hogy en senkinek sem akarom megvaltoztatni a velemenyet, mindenki azt gondol es ir masrol, akar rolam is, amit akar. Kerek mindenkit, fogadjatok el, kell a negativ velemeny is, es nekem Zita egy iq nulla senki, aki a neten is a kepei miatt lett eloszor hires, es nem azert ahogy kinezett, es amit csinalt. Es Anna, no comment o is, a szokek jobban bejonnek, de mindketto egy szinten gaz, szval tok mindegy. Hangsulyozom nalam, es nekem. Elnezest kerek, ha ezzel valakit megbantok, de nekem ez a velemenyem, keretik elfogadni.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr573139968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Réka 2007.06.10. 18:58:23

Te nézted a Megatáncot?. Ez nem kérdés, hanem kijelentés. Egyébként ha Zizi egy "iq nulla senki" akkor neked buknod kellett volna nyelvtanból. Biztos rendes tanárod volt. Valószínüleg a Maxim magazinnál jobban értenek ahhoz, hogy mire vevőek az emberek, mi a művészi kép, és mi az eldadhatatlan, kifejezéstelen. De TE ezt természetesen jobban tudod. Mert ugye a magyar embernek mindig igaza van... Tetszik, hogy kiírtad más ember véleményét, mert természetesen ezt mindnekinek látnia kell, egyedül nem tudod feldoglozni az igazságot. (csak nehogy én írjam ki a Te véleményedet a 90000-es látogatottsággal rendelkező oldalamra.. :D ) Ha pedig már nyitok egy blogot, ahova a saját véleményemet írom le, akkor már KÖNYÖRGÖM, értelmes mondataid legyenek!!!!!!! Minden kijelentett véleményeddel elűzöl egy embert az oldaladról, mert te megteheted. Így is sok látogatód van..... ui.: Kérlek, tedd ki az én véleményemet is, szeretném visszaolvasni.

Ismeretlen_37501 2007.06.12. 19:11:07

Erre mar tenyleg nem tudok mit mondani, meg mindig csak annyit, hogy nem masok velemenyet akarom megvaltoztatni, vagy a sajat velemenyemet szeretnem elfogadtatni masokkal. Nekem ez a velemenyem errol az egeszrol, mint ahogy neked rolam es az oldalrol az, amit itt olvastam. Szerintem nincs ezzel semmi gond, nem szemelyeskedni akartam. A Maxiom magazint szerintem nem nagyon szidtam, ha igen, azert tenyleg elnezest, lelkes vasarloja es olvasoja vagyok a lapnak. Engem csak az zavart, hogy megvolt/van a velemenyem bizonyos dolgokrol, es ha az elarasztja a vilagot, akkor kicsit idegesito tud lenni.
süti beállítások módosítása