2007.06.26. 21:15 teddike

Reign over me

Címkék: film mozi 2007 6 csillag reign over me

Tegnap, vagy/es ma ejszaka ugy latszik olyan napom volt, hogy ha eppen nem tanultam, akkor probaltam szorakoztatni magam valami ertelmes filme. Lehet kicsit mellenyultam, es szorakoztatasbol, befordulas lett, de azt hiszem megerte. Gondotlam egy jot, es hat elkezdtem keresgelni a filmek kozott, akkor kerult a szemem ele a reign over me, ami elsosorban a szineszek miatt tetszett meg. Nem hallottam rola, de Adam Sandler, es Don Cheadle miatt ugy gondoltam nem fogok melle loni.

Es nem is tettem. Elkezdodott a film, egyszeru orvosos dolog, erdekes paciens, csalad, es persze a regen latott barat. Nem gondoltam volna, sot nem is tudtam, hogy milyen film kerult a kezeim koze, egeszen addig, amig eloszor meg nem lattam az Adam Sandler altal alakitott figurat. Akkor esett le szerintem, hogy ez nem vigjatek lesz. Igen, tudom, ott az imdb, miert nem olvastam el a dolgokat, de valahogy erre nem terjedt ki a figyelmem.

Meg mindig hangsulyoznom kell, hogy nem tartom negativ velemenynek, hogy a jol megszokott vigjateki figura helyett, egy dramai alakot kaptam Adam figurajaban. Sot, a kirohanasai, a depressziros hajlama mind mind nagyon tetszett. A szobaja is odabaszott azert, plaza tv igy elsore nagyon komoly volt. De persze nem ez volt a lenyeg a filmben.

A sztorirol nem erdemes meselni sokat, ket regi barat talalkozasa. Az egyikojuk csaladjat vesztette meg 9/11 alatt, igy teljesen felborult az elete, es teljesen magazarkozott. Ez igy boven eleg azt hiszem. Will Smith feleseg, Liv Tyler csak tovabb novelte szerintem a film pillanatnyi erteket.

Tudom, nem egy nagyon hatalmas alkotas, es nem is egy blockbuster, de ettol fuggetlenul nezheto, es jol sikerult filmrol beszelunk. Nem akarom itt elhelyezni sehova sem, latva, hogy 2007 ben eddig mit neztem, de az biztos, hogy egyike volt a legkomolyabbaknak. Mindenkinek csak ajanlani tudom, meg akkor is, ha lassusaga miatt, fel ora utan esetleg kilovitek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr623139983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása