2007.07.25. 12:16 teddike

Lassan...de biztosan...

Címkék: okossagok

Lassan tenyleg ugy gondolom, hogy "elvesztem", ami persze nem igaz, csak hat nagyon keveset vagyok gep elott, es ebbol kifolyolag keveset is irkalok. Talan nem kell magyarazkodnom, hogy ez igy nyaron, legalabbis nekem, teljesen termeszetes dolog, foleg, hogy az elmult par hetben mennyire jo ido volt. Szetaztattam magam par parton, illetve a helyi strandon, es kezdem ugy erezni, hogy mar a sokadik bort valtom magamon.

Szamomra ez az idoszak amugy is teljesen inaktiv, nem nagyon jarkalok moziba, az itthoni net lassusaga miatt, nem is nagyon toltogetek, a tv meg hat tudjuk, hogy egy rakas fos. Persze azt itt is meg kell jegyezzem, mivel oromteli infot olvastam arrol, hogy augusztus vegen jon a Dexter a viasatra. Ismet egy nagyon jo sorozatot sikerult megvenniuk, es kivancsi vagyok a magyar szinkronra is, egyertelmu, hogy ujra vegig fogom nezni majd. A masodik evad elso ket resze mar felkerult kulonbozo fajlkereso oldalakra, es ha jol lattam mar felirat is van hozza, a turelmetleneknek, vagy unatkozoknak igy nyar kozepen tokeletes.

Meg mindig Potter laz van, ami most eppen annak koszonheto, hogy megjelent a 7 ik, befejezo resze is a sorozatnak, es hat eleg sok oldalon belefuthat az ember olyan irasokba, ahol le van irva a zaro resz is. Gondolok itt arra, hogy ki es hogyan hal meg. En ezt nem szeretnem leirni, annak ellenere, hogy elolvastam ezeket az infokat, de ettol fuggetlenul termeszetesen megnezem majd a filmet, sot egyenlore hajazok arra, hogy olvasni kellene a sorozatot. Na majd meglatjuk. Az uj resz megjelenese utan, tobbet hozott, mint az 5ik film!!! Azert ez nem semmi, par nap alatt, valami 350 millio darabot adtak el belole, felelmetes. 2010 re ha minden igaz, es persze, ha minden jol megy, a film is elkeszul, es lathatjuk a teljes HP sorozatot mar filmen is.

Itt a felfrissules, kicsit jobb levego van, es talan egy ket napig most mar marad is ez az idojaras, senki nem fog panaszkodni miatta, hetvegere pedig jon ismet a kanikula...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr913139996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása