2007.10.09. 19:05 teddike

Hétfői nézettség (2007.10.08)

Címkék: sorozat chuck prison break heroes 2007 2008 nezettseg

 
Nem bírtam ki, hogy ne írjak a tegnap estéről, hiszen a legtöbb kedvenc hétfő este van, illetve van pár új sorozat is, amit figyelemmel kísérek. Lássuk, ki mennyit hozott. Igaz ezek csak számok, és csak az, hogy hány millió néző volt, de szerintem ez is sok mindent elárul:

Dancing with the Stars (CBS): 19.32 millió (4.9/12) - csak azért írtam fel, hogy tudjam mihez hasonlítani a többit.
The Bing Bang Theory (CBS): 8.36 millió (3.4/8)
CSI: Miami (CBS): 14.14 millió (4.3/11)

Chuck (NBC): 7.12 millió (2.6/7)
Heroes (NBC): 10.75 millió (5.0/11)
Journeyman (NBC): 6.94 millió (3.0/7)

Prison Break (FOX): 7.21 millió (3.0/8)
K-Ville (FOX): 5.38 millió (2.0/5)

Everybody Hates Chris (CW): 2.63 millió (1.1/3)

Csak így sorrend nélkül, csak azok a sorozatok, amik esetleg engem érdekelnek ebből az estéből. Azt hiszem a számok elég szép romlást mutatnak mindegyik sorozat esetén, de erről majd később. Szinte nem volt olyan sorozat ezen a hétfőn, ami ne veszített volna nézőket, illetve pl. a Journeyman ne kerülne a cancel szélére.

Update: Már most rögtön írok is pár sort arról, amiket én gondolok itt ezekről a számokról: Nem vagyok egy nagy CSI rajongó, de valahogy, köszönhetően az RTL -nek, a Miami -t elkezdtem nézni. Most azt látom, hogy több milliós esés tapasztalható ennél a sorozatnál is, a korábbi évekhez képest. Persze még így szépen teljesít. Esik a Chuck a Heroes és a Journeyman is, ezek közül a Journeyman került szerintem a cancel szélére, főleg ha ez marad a tendencia. A Heroes pedig túl gyorsan veszti a nézőket, hétről hétre, kíváncsi vagyok hol állnak meg a számok. persze az biztos, hogy 18-49 korosztályban továbbra is ő a legjobb, ez pedig azért elég sokat számit. A két FOX -os sorozat, azt hiszem nem sok újat tudok mondani, meglátjuk pár rész múlva hol fogunk majd tartani. Pont ezért gondoltam úgy, hogy amolyan összehasonlítási alapként, itt lesz ez a hétfő.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr883140035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása