2008.01.25. 13:33 teddike

Mondanom sem kell!

Címkék: okossagok

Annyira nem vagyok boldog, de már sokkal jobb a helyzet. Gondolom nem kell mondanom, hogy vége a vizsga időszaknak, még két eredményt várok, aztán gyakorlatilag is vége lesz mindennek. Nem volt egyszerű ez a hónap, igen csak kivett mindent belőlem, igaz, ez csak azért történhetett meg, mert fasz módjára csak éjszaka voltam hajlandó tanulni. Így amikor reggel korán kelni kellett, elég nehéz napom lett belőle, és csak gyűltek folyamatosan a dolgok. De most már vége, és a hangulatom is sokkal jobb, azért még mindig nagyon fáradt vagyok.

Annyi minden történt, hogy rendesen megúsztam, azt sem tudom mi merre már lassan. Vettem héten sok sok dvd-t, mert úgy döntöttem, csak begyűjtöm azért magamnak azokat a sorikat, amiket nagyon szeretek. És hát elég sok írni való lesz azt hiszem.

Remélem itt a tavasz, igaz van/lesz ezer dolog amin ideje lesz elgondolkodni, hogy merre tovább, na és persze a következő félév, ami már most egészen nehéznek ígérkezik. Remélem azért simán venni fogom az akadályokat, ha nem, megtudjátok!

Csak ismételni tudom magam, tök durva, jönnek itt az új részek, én meg sehol sem vagyok, ráadásul a héten "Joker" miatt nagyon szomorú lettem, de erről remélhetőleg majd később. És teljesen más hír, de most teljesen lázba vagyok, egy hét, ésSuper Bowl, na és persze utána House rész!

Próbálom felvenni ismét a ritmust, habár legszívesebben csak aludnék most pár napig, de reménykedem, hogy még pár bejegyzést lesz erőm megírni, ha nem, akkor a január lesz az eddig ténykedésem legrosszabb hónapja. Igaz nem is az a célom, hogy naponta, akár több bejegyzést is írjak, de a régi dolgaimat látva, lenne elég sok minden, amit szeretnék megosztani másokkal, és majd pár év múlva magammal is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr683140169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása