2008.01.26. 21:06 teddike

Jöttem ma is

Címkék: film mozi 2008 the dark knight okossagok

Mivel tegnap már azt mondtam, hogy van időm írogatni, így gondoltam egy pár soros okosságot most is ide vetek. Éjszaka megnéztem az Atonement című filmet, Vágy és vezeklés. Ez a magyar cím. Keira Knightley játszik benne, és szerintem is nagyon jó lett. Tetszett és volt annyira jó film, hogy számomra 2008 legjobbjai között legyen, annak ellenére, hogy már 2007-ben bemutatták. Egyébként is, már megcsináltam a top 10-es listámat, most már csak fel kellene dobni. Na de, Atonement, Keira-nak tényleg nagyon kicsi mellei vannak, de ezt eddig is tudtuk, ettől függetlenül, vagy ezzel együtt is, egy nagyon szép romantikus film ez.

Gondoltam rá egyébként, hogy most dobom össze a listát, de az nem jött volna össze egyébként sem, mivel megyek nemsokára város, egy kis moccanás valamerre. De semmi komoly szerintem. Voltatok már olyan helyzetben, hogy ültök a vilin , és valaki irdatlanul köhög a nyakatokba?

Ma amúgy megint olvastam, egy megbízhatóbb forrásból, hogy a The Dark Knight bemutatója valószínűleg csúszni fog egy keveset, és a Joker plakátok egy részét leveszik. Ami valahol érthető, szerintem. Nos, aki viszont tud ilyet szerezni, az szerintem nagyon boldog lesz, én is örülnék egy ilyen poszternek, természetesen nagyban.
Én cseppet felkaptam a vizet, főleg most, hogy elég komoly járvány van, nem hiszem, hogy így kellene megóvni a másikat magunktól, hogy ráállunk a hátára.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr353140173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása