2008.03.04. 02:07 teddike

Ma már többet fizettem

Címkék: okossagok

Minden nap, szokásos programom, hogy ha mást nem is, de a Nemzeti Sportot megveszem, mivel szerintem a sport az, amiről a legkevesebbet olvasok a neten, így onnan elégítem ki kíváncsiságomat. Mint sokan tudjuk az újság 109 Ft, és többnyire mindig 110 Ft -ot hagyok ott. A mai napon viszont már ennyibe került az újság. Az egyes és ketteseket bevonták, így innentől kezdve mehet a kerekítés. És tudom, nem egy forinton múlnak a dolgok, de akkor is már érzés volt ma megvenni az újságot.

A másik dolog pedig, vásárlás, Spar, ők is gazdagabbak lettek. A mai napon nem sikerült sehol sem úgy vásárolni, hogy azzal én jártam volna jobban. Van ez így, azt mondták, hogy ez majd kiegyenlítődik. Ha esetleg valaki nem tudná, akkor még hat hónapig a Posta beveszi az érméket, az MNB pedig még öt évig hajlandó beváltani.

Egyébként is, ez a nap olyan volt, mintha péntek 13 lett volna. Reggel csak akkor esett, amikor nagyon nem kellett volna. A pénztárcámat és a kulcsomat is sikerült itthon hagynom első körben. Ráadásul amit terveztem, kis apróságok délutánra, semmi sem jött össze, pedig akkor már sokkal jobb idő lett. Mindig szeretem elkezdeni a hetet, de ma különösképpen jó volt. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr933140218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása