2008.03.12. 23:09 teddike

Szerda este

Címkék: rtlklub tv2 az igazsag ara

Megint megütköztem kicsit. Hiszen nem vagyok az a nagy tv nézős, de valahogy most úgy érzem ki kell írjak magamból pár dolgot. Az RTL -en volt a Mobil (Cellular), ami nem a legjobb film, de élvezhető, olykor pörgős, és mondhatni egy értelmes film. Ha a sztori nem is lenne annyira jó, akkor is már csak a zenéje miatt ott ülnék és nézném. Miért írom én ezt le? Egyszerű, a tv2 szuper műsora megy éppen, Az igazság ára, aminek "közel 2 milliós a nézettsége", mondta legalábbis Jakupcsek.

Akik azért szoktak olvasgatni nézettségeket, azok nagyon jól tudják, hogy ez egy hatalmas nagy faszság. Mivel közel egy millióan sem nézték az első adást, és kétlem, hogy ezt többen fogják nézni. Viszont, a tv2 megint meghúzta azt, amit szerintem ilyenkor szokott, tolta a műsort. A film szerintem megint verte volna teljes nézettségben, és lehet, hogy a legfontosabb kategóriában is nyert volt a műsorral szemben.

A srác most tart ott, hogy biztos 3 millió, válaszolt pár kemény kérdésre, szóval hülye lett volna, ha nem áll meg. Én is ezt tettem volna. Na de, mennyi a valószínűsége, hogy ez a produkció nem jut az Okosabb vagy mint egy és a Rém rendes család sorsára? A második adás mindent eldönt, holnap tehát kiderül, hogy mire volt képes. Az viszont mellette szól, hogy előtte azért House van, amit elég sokan néznek, így ha megtudja tartani a nézőket, akkor képes lehet megélni.

Jött a második versenyző, rögtön egy komoly kérdés, Szeretne nagyobb melleket?, most erre mit lehet mondani? Mármint ez a műsor is addig volt jó, amíg az amcsi verzióról olvasgattam. Az a baj, hogy elvesztette a varázsát. És köszönhetően a Junkie-nak, ma volt szerencsém elolvasni a hivatalos véleményét a tv2 -nek, az első adásról. Hát az egy vicc, most komolyan, jó persze, meg lehet mindent magyarázni, de ez annyira nevetséges. Könyörgöm, ez a műsor nem sikeres, és ráadásul egy vicc, és még valami. kétlem, hogy a lediplomázott nők körében egy hete ez volt a legnézettebb, mert akkor én azt mondom, hogy minden másodiktól elvenném a diplomáját. Na, vége, szerencsére, az a bajom, hogy nagyon szerettem volna élvezni ezt a műsort, de sajnos nem jött össze, remélem majd később esetleg megszeretem, de ha jó filmeket fog adni az RTL, akkor én maradok ott.

A végére pedig itt a zene a filmből, ami még mindig nagyon jó:

Na ennyi volt a szerda este, legalábbis nálam, tv kikapcs. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr573140229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása