2008.03.28. 00:47 teddike

We own the night ( Az éjszaka urai )

Címkék: film mozi 2008 we own the night 6 csillag

Ideje rendet rakni a filmek terén is. Kezdeném egy olyannal, amit elvileg a héten mutatnak be, és legalább ezzel ne maradjak le, ha a többivel már sikerült. Miután megnéztem a filmet, azt a hatalmas kérdést tettem fel magamnak, hogy miért is akartam én ezt megnézni? Unatkoztam, nem volt jobb? Most sem tudom, nem sok mindennel voltam képben, talán láttam egy trailert, tudtam, hogy kik játszanak a filmben, Joaquin Phoenix, Mark "The Shooter" Wahlberg, Robert Duvall a jó csaj pedig Eva Mendes. És arra a kérdésre, hogy milyen volt a film? A válasz nem igazán egyértelmű. Olyan közepes, és sajnos nem arra fogok emlékezni, hogy mennyire jó színészeket láttam a filmben, hanem teljesen másra.


Pedig a filmben lenne potenciál. A sztori, még ha nem is eredeti, sokkal többet ki lehetett volna hozni belőle. Főleg, hogy a jó, vagy legalábbis tűrhető színészek adottak voltak hozzá. Egy családfő , aki egy megbecsült és nagyon jó rendőr. Két fia van, egyik követi őt a pályán, most nevezik ki, másik fia pedig az éjszakában dolgozik, egy orosz tulajdonban lévő bár/disco vezetője. A rendőrség sok razziát tart a helyen, mivel elég sok nagykutya jár ide. Emiatt viszont elég sok konfliktus alakul ki a testvérek és apuka között is, illetve pont emiatt kerül bajba szinte mindenki a filmben.

Tudjátok egy nagy baj van, ezek a fránya színészek nem igazán tudják eladni a dolgokat. Wahlberg pocsék, legalábbis nekem, nem hogy egy megtört embert játszik, de ennyire színészként is megtört. Robert Duvall még hozna is valamit a szerepében, kár, hogy nem szerepel többet. És akitől talán a legtöbbet vártam, Phoenix sem a legjobb. Nekem kezd egyik nagy kedvencem lenni pedig, de itt nem igazán tudtam szeretni. Eva Mendes pedig? Hát róla jobb nem is beszélni. Megmutatja nekünk a mellét, meg látjuk a seggét, és rohangál meg kiakad itt állandóan, de ezen felül semmi. És ezt is annyira szarul csinálja. Pedig az elején még azt hittem, hiteles kurva lesz, de sajnos ez sem jött neki össze.

A történet pedig, mondtam, hogy annyira nem eredeti, lenne benne potenciál, de sajnos a fordulatok eléggé kiszámíthatóak. Nem mondom, olykor jól szórakoztam, de sajnos nem adtak sok lehetőséget a boldogságra. A film nagyon hosszú, aminek alapból szoktam örülni, de sajnos ez a két óra sok erre a filmre. Közben is többször éreztem, hogy nagyon irreális dolgokról van itt szó. Csak egy példa. Az egyik testvér az éjszakába dolgozik, és a nagyon nagy erővel rendelkező és szupertitkos alvilág évek alatt nem tudta kideríteni, hogy a testvér és apuka rendőr. Ne etessenek már. A vége pedig, ha egy kicsit másképp oldják meg a dolgokat, akkor talán jobban tetszett volna utólag, de így? Tipikusan egyszer nézhető film. És több év múlva se ajánlatos dvd-n elővenni.

Értékelés pedig? 6/10! Miért ennyire magas? Azért mert a Jumper után azt hiszem ez a film megérdemel ennyit. Még akkor is ha kevés jó dolgot tudnék kiemelni. És azt hiszem továbbra is tartom magam ahhoz, hogy egy filmhez kell a hangulat. Mármint unottan, szar hangulatban nagyon kevés film tudja az embert lelkesíteni. Erre a filmre viszont fordítva igaz a dolog. Mármint relatíve nagy kedvel ültem neki, de a végére eléggé lehúzott.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr173140244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása