2008.04.24. 23:30 teddike

Rövid történet (t-online)

Címkék: okossagok

A középpontban a t-online, illetve a t-com. Csak két sztori, ami kapcsolódik egymáshoz. Egy hónapja történt, hogy nem volt internet, se vonal, ezért úgy döntöttem, hogy mobilon szépen felhívom őket, hogy mondják már meg mi a helyzet. Hosszas szenvedés után sikerült végre beszélni valakivel, elmondtam mi a problémám, kihangsúlyozva, hogy NINCS VONAL sem, tehát nem tudok senkit sem felhívni. Erre közölt velem egy számot, amit hívjak fel, mert majd ott tudnak segíteni. Mint kiderült, ez a szám, csak vezetékes vonalról volt elérhető. Még jó, hogy mondtam, nincs vonalunk sem.

Másnap, egész nap otthon voltunk, nem mentünk sehova, csak este, amikor a postát megnézve egy kis papír várt ránk, amely szerint, járt a házban egy karbantartó, de nem tudott bejutni a lakásba, ezért nem tudta megnézni, hogy mi a gond nálunk. Ezt viszont már elraktam. Nem elég, hogy ahhoz, hogy a ládáig eljusson, már fel kellene csöngessen, viszont ha már bent van, akkor el tud jutni az ajtóig, amin kopogni meg szintén csöngetni lehetne, és be tudnánk engedni. Nem, kaptunk egy levelet, hogy mi voltunk a hibásak mondhatni, hogy nem voltunk itthon, mikor egész nap nem mozdultunk semerre.

A másik sztori, a héten történt, esténként kimaradozott a szolgáltatás. Tegnap jutottam el odáig, hogy telóztam nekik ismét, amikor is arra panaszkodtam, hogy nem elég, hogy kimaradások vannak, de nagyon lassú is az egész. Erre megkértek, hogy szedjem szét az egész rendszert, és végezzek egy mérést, a már jól ismert adsl@test segítségével. Meg is csináltam, gondolva, segítek ezzel magamon is. Felhívom őket utána, leadom az adatokat, majd kérdezi a faszikám, hogy router reset megvolt? Mondom most nem, de a héten többször is. Erre közölte, hogy az úgy nem jó, csináljam meg, és utána mérjem meg, mert a mérés csak úgy érvényes. Kérdés: első alkalommal ezt miért nem tudták közölni? Megcsináltam, hívom ismét őket, csaj veszi fel, mondom neki a helyzetet, mindent hangsúlyozva. Majd a beszélgetés során eljutunk arra a pontra, hogy felteszi nekem a hatalmas kérdést: Ez mindig ilyen lassú volt?! Hát könyörgöm, szeptember óta van internet, és most jutottunk el oda, hogy rájöjjünk, itt valami nagyon lassú? Miért kell hülyének nézni az embert, ráadásul ennyiszer?

Következő alkalommal jön a Fábry által elmondott sztori, meleg leszek egy beszélgetés erejéig, és kíváncsi vagyok akkor mi lesz? Csak annyit tudok mondani, és előre elnézést, de "kapják be"!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr433140269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása