2008.04.30. 00:42 teddike

IronMan - A Vasember

Címkék: film mozi 2008 iron man

A mai napon kerül az asztalra a film. Sokat vártunk rá? Elképzelhető, hogy igen. Sokan jobban várják mint a Batman-t, én maradok azon csendes emberek között, akik szeretnék, ha ez egy nagyon jó film lenne, és nem kellene csalódnunk.

Az összes mozi, a világpremiernek köszönhetően, szokatlan napon, már szerdától vetíti. Viszont a legtöbb helyen szinkronos változatban. Aki az eredi hangra vágyik, és nagyon jó angolból, akkor menjen a MOM parkba, ahol felirat nélkül, eredeti nyelven megnézheti.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr983140286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Forge 2008.05.01. 15:12:46

Én tegnap néztem meg a Vasembert, és komolyan álíthatom, hogy életem legjobb filmje. Láttam már az ediggi összes Marvel filmet, de ez........ überel mindent. Ajánlom mindenkinek aki szereti a pörgős, akciódús, ahol éppen kell, ott poénos filmeket. (tuti hogy még egyszer elmegyek megnézni)
süti beállítások módosítása