2008.05.07. 22:41 teddike

Mentsük meg a Beugró-t!

Címkék: tv tv2 beugro

Már délután gondolkodtam rajta, hogy vajon kirakjam e. Aztán arra jutottam így az este folyamán, hogy "nem a részvétel a fontos", itt meg "nem a nézettség a fontos", hanem szándék.

Éppen ezért itt egy link, kattintsatok, "írjátok alá", aztán majd meglátjuk. Próbálkozzunk.
 
Mint ismeretes, a Tv2 megint változtat, annyira, hogy ezt a sokak által kedvelt műsort is le akarják venni. Amit nem értek, hiszen lehetősége sem volt jó időben megmutatni, hogy mire képes,pántek esténként 23:00 kor volt, viszont idősávját nyerte. Nem értem.
 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr133140296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_original · mikvannak.hu 2008.05.08. 02:58:24

a link egy flickr oldalra visz, ami nem publikus... de amugy köszi hogy írtál róla! :)

Ismeretlen_37501 2008.05.08. 08:16:53

köszi, javítva!

Ismeretlen_50583 2008.05.08. 09:52:56

Sokkal nagyobb lenne a nézettsége, ha nem ilyen embertelen időben menne :D az után a borzalmas popdaráló után.

Zsuzsa 2008.05.08. 10:25:07

Sziasztok! Szeretem nézni,a férjem is szereti nézni!:-) Pénteken tv.-zek szinte: Született feleségek,-az a "borzalmas popdaráló"-szerintem jó,majd a Beugró!:-)
süti beállítások módosítása