2008.05.12. 00:30 teddike

Nem szeretem hétvége

Címkék: okossagok

Ti hogy vagytok ezzel a hétvégével? Már unom nagyon ezeket a hosszú dolgokat. Az ember nem tud csinálni semmit, egész nap csak aludna meg enne. 

Ma persze jó idő volt, de nem tudtunk kimozdulni. Részben mert tegnap este jól sikerült spontán buliban kötöttem ki, másrészt pedig, ha már a délelöttöt elbasztam, akkor megnéztem az f1-et, és utána már nem sok mindent lehetett  csinálni.

Most meg végre sikerült hosszas szenvedés és várakozás után leszedni egy House részt, lehet azzal boldogítom magam az éjszakába. Jobb ötletem nincs, és akkor még itt van a holnapi nap, amikor kitudja mit fogunk csinálni. Lenne ember, mennék bobozni, vagy gokartozni, de nem lesz, fogadjunk! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr323140300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása