2008.05.15. 17:41 teddike

Smallville - Hetedik évad finálé

Címkék: sorozat smallville 2007 2008

Ma véget ér egy korszak. Simán lehetne ezt mondani, hiszen a hetedik évad utolsó része ma este kerül adásba. Miért akartam ezt ennyire kiemelni? Nem a legnézettebb sorozat, de sikeresen megélt hét évadot, és nem kell temetni, jön a nyolcadik évad, viszont az más lesz.


Ma este kerüld adásba az a rész, amelyen még mindenki, a régiek közül együtt dolgozott. Mint sokan tudjátok a nyolcadik évadra nem maradnak a készítők sem, és Michael Rosenbaum (Lex), illetve Kristin Kreuk (Lana ) is távozik. A hetedik évadról, illetve a zárásról mindenképpen írok majd, egyenlőre annyit, hogy azért én ezt sajnálom. Jó, oké, a CW egyik legnézettebb sorozata, meg kell tartani. De vajon megéri e? A hazai Smallville rajongói oldalt nézve, illetve az ottani szavazásokat, csak nagyon kevéssel nyert a folytatás, ami szerintem sok mindent megmagyaráz.

Én sem akartam, sőt most sem örülök neki, hogy lesz folytatás. Sokkal jobb lett volna, még most lezárni az egészet. Jönnek majd új szereplők, és marad Chloe, mint a legrégebbi szereplő Clark után, marad Lois, és ha minden igaz, akkor Kara is. Viszont jöhetnek a meglepetések, hogy kik lesznek az ellenfelek, viszont Lex nélkül nekem már most nagyon szegényes az egész.

Még nincs itt a siránkozás ideje, majd meglátjuk, hogy milyen lesz az új évad, és akkor majd elmondhatjuk a véleményünket. Ma este tehát hetedik évad finálé.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr413140305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása