2008.05.15. 00:23 teddike

The Chronicles of Narnia: Prince Caspian

Címkék: film mozi 2008 the chronicles of narnia prince caspian

Folytatom a május hónap bemutatóit. Pénteken kerül mozikba a Narnia folytatása, amelyet idehaza, majd csak júniusban láthatunk. Ha nem is tartozik a legjobban várt filmek közé, kíváncsi vagyok a folytatásra. Az első résznél ott voltam, ott leszek a második résznél is. Már csak azért is, mert júniusban, a vizsgák mellett nem sok dologra lesz időm, de egy kis szórakozás mindenkinek kelleni fog. Jöjjön a plakát:

 
A filmet szerintem nem kell bemutatni, igaz én nem írtam róla semmit, de szerintem a második részig pótolni fogom hiányosságomat. Teljesen más a történet, de lehet jó lesz majd újra nézni a filmet.
 
Bemutató: Június 12 
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr993140303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása