2008.06.26. 00:16 teddike

Definitely, Maybe ( Mindenképpen talán )

Címkék: film mozi 2008 definitely maybe 7 csillag mindenkeppen talan

Nem mai filmről beszélünk, és azt is el kell árulnom, hogy már jó régen, a premier idején láttam, de akkor úgy voltam vele, hogy jó, romantikus film, biztos lesz még sok az évben, majd előveszem akkor. Eljött az idő, annál is inkább, mert majd nemsokára jön egy másik filmről is kritika, ami hasonló kategóriában mozog mint ez, de ez a film eddig köröket ver mindegyik romantikus okosságra. Annál is inkább, mert Ryan Reynolds hatalmasat alakít szerintem a filmben, sok arcát láttuk már, szokni kell ezt is, de nagyon jól alakulnak a dolgai. Kellemes, és nagyon szerethető kis film ez, amit mindenkinek csak javasolni tudok. Akár még első-randis film is lehet belőle.


A történet elég egyszerű, és logikai bakik is vannak benne, de ekkor jön a már jól megszokott technika, ez egy film, kikapcsoljuk az agyunkat. Szóval Will (Ryan ) éppen válik, van egy lánya, aki szeretné tudni, hogy ismerkedtek össze a szülei, mennyi csajjal járt az apja. Erre apuci elmeséli neki élete nagy történetet, persze megváltoztatja a neveket, így a lánynak kell kitalálnia ki is az anyuka. Ekkor van az a pont, amikor nem kezdünk el gondolkodni, hiszen ebben a korban, már sok mindent tud egy gyerek a szüleiről, de itt most nem ez a fontos. Három komoly barátnő, mondhatni három szerelem, és a nagy Ő, ezt ígéri nekünk a film.

A negatívumokról már írtam is, gondolom mindenki rájött mire gondolok. A film pedig már az első percektől élvezhető. Will dolgozik, megy a lánya elé, és azt ecseteli éppen, hogy minden pillanatnak/napnak megvan a maga kis zenéje, és ha ezt megtalálja az ember, akkor nagyon jól tudja érezni magát. Innentől már teljesen feelinges az egész. A szereplők nagyon jók. Három nagyon csinos szereplő, akik közül szerintem bárkit elfogadnánk. Három különböző történet, és ezek valahol illeszkednek a másikhoz. Azt kell mondjam, hogy Will választása magáért beszél, én is így tettem volna.

Le a kalappal egyébként Ryan Reynolds előtt, komolyan mondom, nagyon jól adja el a filmet a nézőnek. Írtam már, hogy szokni kell a romantikus karakterét, de hát láttuk a Van Wilder-t, vagy a teljesen más karaktert bemutató The Nines-t, és itt van a Chaos Theory is. Én most azt mondom, hogy nagyon jó kis színész lett, ha eddig nem is tartottam annak. Már könnyebben mondok igent egy olyan filmre, amiben játszik, mint eddig.

Mitől jobb ez a film, mint az eddigiek, legalábbis ebben az évben? Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én a Las Vegas -os okosságot nem tudtam megnézni Cameron Diaz miatt. Itt viszont a női szereplők nagyon jók. Vagy mondhatnám a 27 idegen igen-t is, ami azért nem volt annyira rossz, de ehhez képest nagyon messze van. Semmi felesleges nyálparádé, meg tiszteletkörök, meg "te vagy az igazi, csak veled tudok élni" duma. Sokkal komolyabb és egyben kellemesebb ez a film ennél. És nagy dicséret illeti azokat, akik ezeket a zenéket tették bele a filmbe, mert nagyon jó hangulatot teremtettek vele.

Mennyire tetszett nekem ez a film? 7/10! Ryan mint mondtam nagyon jó, olvadtam a csajoktól, vagy legalábbis nagyon jók voltak. A történet sem elcsépelt, sokkal jobb annál, mint amire számítottam. És az egész vissza az időben dolog. Bill Clinton megválasztása, fejlődik az internet, mindenkinek van mobilja, ezek nagyon jó kis nosztalgikus pillanatokat okoztak. Egy szó mint száz, nézzétek meg, nem fogtok csalódni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr733140353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása