2008.07.29. 11:08 teddike

Megmenekült a Beugró!

Címkék: tv tv2 beugro

A dolog onnan indult, hogy a tv2 le akarta venni, sőt törölni akarta a műsort. Ekkor lépett közbe a blog-társadalom, és próbálta megmenteni a műsort. Minden ezen az oldalon kezdődött, aztán itt folytatódott, és ezek után én is kiírtam a dolgokat. Részletekért kattintsatok, mert minden fontos információ megtalálható ezeken az oldalakon.

Meglepő dolog a siker, hiszen nem sokan számítottak rá szerintem. Én személy szerint a műsor állandó nézője voltam, és nagyon örülök annak, hogy újra láthatjuk majd.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr513140432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása