2008.09.17. 23:04 teddike

TSCC - Automatic for the People

Címkék: sorozat the sarah connor chronicles 2008 2009

Az első részről már hosszan írtam, és nagyon örültem neki, hogy sikerült azon a szinten nyitnia a második évadnak. Már akkor írtam, hogy vigyázzunk, mert ámítják a népet, nos be is jött. Nem tudom mennyit fogok majd magamból kiírni, illetve figyelmeztetnék mindenkit, hogy spoilerek is várhatóak, de nem rejtek semmit sem el.

Nem is tudom miért írok igazából a második részről. Az első pontozása 7/10 volt, erre legjobb esetben adok egy 4/10. És akkor nagyon kegyes voltam, és nem is annyira őszinte. Sokszor azt éreztem, hogy itt bizony tekerni kell, vagy feltettem a kérdést, hogy egyáltalán hova akarnak eljutni?

John rájött, hogy csak most élhet, de ha igen, akkor ne a csillagokat nézegesse, hanem tegyen is valamit érte. Anyuka pedig ismét romokban, hogy most mi lesz vele? Na és akkor mi van? Egyébként is sok mindent kell elfogadnia az embernek a sorozattal kapcsolatban, főleg, hogy tudja, másképp nem lehet vége, vagy nem lehet más, csak az amit a filmben láttunk. Még akkor is, ha sokat írtak arról, hogy semmi köze a filmhez, pedig valami csak kell legyen.

A mostani akciónak, illetve eseménysorozatnak, semmi értelme nem volt, mert a jövőre nézve nem tudtak tenni semmit. Csak elbóklásztak ott egy ideig, de a vége az lett, hogy Skynet kezébe került minden.

Az első rész pont azért volt jó, mert történt valami, menekülni kellett, és szerintem nem nagy elvárás, ha valami hasonlót vár az egyszerű néző a folytatásban. Nem azt mondom, hogy legyen tele vizuális effektekkel, meg haljanak az emberek, csak érezzük a drámát. Lehet John pont ezt akarta éreztetni, azzal amit tesz, de itt már nagyon nem volt bad-ass, pedig az első részben megelőlegeztem neki egy ilyet.

A pontot leírtam, nézem a sorozatot tovább, aztán meglátjuk, eléggé cancel szaga van az egésznek részemről.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr313140518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása