2008.09.18. 15:11 teddike

Journey to the Center of the Earth ( Utazás a föld.. )

Címkék: film mozi 2008 journey to the center of the earth 6 csillag

Csak a 3D, és akkor el is mondtam mindent a filmmel kapcsolatban. Itt is csak a körülmények miatt ültem be megnézni a filmet. Én még teljes mozit nem néztem végig 3D-ben. Köszönhetően annak, hogy a Corvin leporolta a masinát, amivel lehetővé tudta tenni ezt a sugárzást, rávettem magam én is, hogy elszórakoztassam magam. 

A történet szerint Trevor (Brendan Fraser) unokaöccsével együtt elutaznak Izlandra, ahol szeretnének testvére eltűnésére választ kapni, illetve olyan kérdésekre is, amivel tudományos munkáját tudja elősegíteni. Elutaznak, találnak egy kísérőt, aki segít nekik eligazodni a hegyek között. Kisebb nagyobb kalandoknak köszönhetően egy barlangban kötnek ki, és itteni próbálkozásaik során, a felszín helyett, egyre mélyebbre süllyednek, egy világot találva, ami csak álmaikban létezett eddig. Csodálatos lények, színek és helyszínek várják a kalandorokat. 

Jules Verne könyve alapján készült csodálatos kalandot tényleg a látvány és a 3D dobja fel. De igazából nem is várhat tőle mást az ember. Viszont ebben a kettőben nagyon jól teljesít. A föld alatti látvány fantasztikus, olykor kicsit giccses hatást kelt, de még mindig a jó határon belül. A 3D-nek köszönhetően pedig minden kézzel foghatóvá válik. Sőt, a vasutas jelenet annyira komoly volt, úgy éreztem magam egy pillanatra, mint ha én is egy hullámvasúton lennék. 

A szereplők, annak ellenére, hogy csak hárman voltak a film 90%-ban a vásznon, lekötötték teljesen az ember figyelmét. Brendon Fraser nem az első családi filmjében szerepelt már, és hozta azokat a kis apró poénokat, amivel tovább fokozta a hangulatot. Az unokaöcs szerepében, Josh Hutcherson, aki egy 14 éves srácot alakított. Illetve a kísérő, mert ugye kell legalább egy jó csaj is egy filmbe, Anita Briem, akit eddig nem ismertem, de itt kellemes meglepetés volt számomra. (Most látom, hogy játszott a Tudors sorozatba is, nem jöttem rá, hogy ő az.) 

Mennyire tetszett nekem a film? 6/10! Jó látvány, ami visz mindent, a többi meg elviselhető. Olykor vannak jó poénok, de többnyire minden ugyan az, ami egy megszokott családi vígjátékban megtalálható. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr923140525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása