2008.09.20. 01:08 teddike

Death Race ( Halálfutam )

Címkék: film mozi 2008 death race 3 csillag

Ez a film tényleg haláli. Ezt ki gondolta komolyan? Egyáltalán, hogy tudta Jason Statham ezt a szerződést aláírni. Ez még nála is rosszabb választás volt. - Ezekkel a sorokkal tudnám kezdeni, de persze lehetne dicsérni is, hogy jó csajok, érdekes verdák, hangulatos zenék, viszont én ezt nem teszem meg. Ez annyira szar, szó szerint, hogy nem tud még véletlenül sem jó lenni. Pedig vannak olyan filmek, amiket meg tudnak csinálni annyira gagyira, hogy már azt mondja rá az ember, nem szórakozott rosszul. 

A sztori, Ames (Jason Statham) éli nem túl rózsás életét, egy olyan Amerikában, amelyikben összeomlott a gazdaság, mondhatni elszabadult kicsit a pokol, megteltek a börtönök, és a kialakult helyzetben ezen intézmények is magánkézbe kerültek. A vezetők éppen ezért kitalálták, hogy halálos versenyeket hirdetnek meg, üres helyeket teremtve, és online sugárzás miatt sokkal több pénzhez jutva. Jelen világunkban, éppen a Death Race virágzik, ami arról szól, hogy ha valaki ötször tud nyerni ezen az autós versenyen, az szabadon távozhat a börtönből. A többit nem írom le, hátha lesz valaki, aki csak azért is meg akarja nézni, hogy vajon mi köze lehet egy börtönhöz Jensen Ames-nek?

Na most gyorsan írok is egy kis pozitív hangvételű dolgot. Ha valaki le tudja magáról vetkőzni az összes B elemet, ami többnyire jellemzi a filmet, akkor akár még jól is tud szórakozni. Én nem tudtam sajnos. Pedig voltak tényleg jó autók, jó robbanások és ezzel együtt jó akciók is, de valahogy nem tudtam átvenni a hangulatot. Sajnos az egészet ki lehetett volna találni egy trailer alapján is. Na jó, sokat megmutattak megint az a baj, illetve mindegy is, mert ha nem látok belőle semmit, akkor is szörnyülködnék most. 

Írtam az elején, hogy Jason Statham hogy tudta ezt elvállalni? Ha jobban belegondolok az ő profiljába ez még lehet bele is férne. Nem akarom saját magamnak megmagyarázni, de fura egy filmben látni, amelyikből még ő is kilóg. És akkor teszem fel (jogosan) a kérdését, Joan Allen mit keres egy ilyen filmben? Nem kapott semmi normálisabb ajánlatot? Vagy itt van Ian McShane is, megtudja nekem ezt valaki magyarázni, miért vállalta el ő is?

Az a baj egyébként, hogy egy jobb napon, amikor tényleg arra vágyom, hogy lássak egy kis akciót, meg vért mindenfelé, akkor nem érdekelne a film egyéb dolgai. De most sajnos nem tudtam annyira lebutítani magam, hogy ezt élvezzem, biztos/lehet az én hibám.

Mennyire tetszett nekem a film?! 3/10! Azok után amiket leírtam, adok egy nagyobb pontot, biztos kiröhögöm még saját magamat is. Sajnos nem fogott meg semmi a filmből. A sztori, a szereplők, a történések nem álltak nálam össze. És amint azt bizonyította is, a mozikban sem állta meg a helyét. Nem mondom, hogy még egyszer valamikor megnézem, mert még eléggé negatív hatása alatt vagyok. (I love this game - hát röhögnöm kell.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr173140533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása