2008.09.28. 21:19 teddike

Vasárnapi sorozatok

Címkék: sorozat desperate housewives dexter californication 2008 2009 brothers sisters

Mindegyik sorozat megérne egy külön posztot, de mivel mindegyikről lesz majd írás, így arra gondoltam, hogy egyenlőre csak a premiert jelezném. Sőt egyenlőre nem vagyok Pesten, és a jelenlegi gép amin pötyögök nem éppen a legjobb. Ami jön tehát:

Folytatódik kedvenc bérgyilkosunk története. Az első rész már korábban felkerült, így sokatok már biztos látta is, én hagytam magamnak a következő hétre belőle. Szokás szerint raktam volna fel képeket is a harmadik évadhoz kapcsolódóan, de aztán rájöttem, hogy korábban már megtettem, sőt még trailer is van.

2008. szeptember 28. - Dexter - Showtime - 9 p.m.

2008. szeptember 28. - Desperate Housewives - ABC - 9 p.m.

2008. szeptember 28. - Californication - Showtime - 10 p.m.

2008. szeptember 28. - Brothers & Sisters - ABC - 10 p.m.

Dexter mellett jön még az ABC dinamikus duója, amivel a vasárnap este egyik nagy nyertesi lehetnek. Jönnek a feleségek és a testvérek. Mindkettő izgalmas helyzetből folytatódik. Illetve ezek mellett a nyáron megszeretett Californication is folytatódik. Ebből az első két rész már korábban látható volt, így ez csak a hivatalos kezdés, ha úgy vesszük.

Tovább után mindegyik sorozatról találtok képeket:

Mindegyik sorozat megérne egy külön posztot, de mivel mindegyikről lesz majd írás, így arra gondoltam, hogy egyenlőre csak a premiert jelezném. Sőt egyenlőre nem vagyok Pesten, és a jelenlegi gép amin pötyögök nem éppen a legjobb. Ami jön tehát:

Folytatódik kedvenc bérgyilkosunk története. Az első rész már korábban felkerült, így sokatok már biztos látta is, én hagytam magamnak a következő hétre belőle. Szokás szerint raktam volna fel képeket is a harmadik évadhoz kapcsolódóan, de aztán rájöttem, hogy korábban már megtettem, sőt még trailer is van.

2008. szeptember 28. - Dexter - Showtime - 9 p.m.

2008. szeptember 28. - Desperate Housewives - ABC - 9 p.m.

2008. szeptember 28. - Californication - Showtime - 10 p.m.

2008. szeptember 28. - Brothers & Sisters - ABC - 10 p.m.

Dexter mellett jön még az ABC dinamikus duója, amivel a vasárnap este egyik nagy nyertesi lehetnek. Jönnek a feleségek és a testvérek. Mindkettő izgalmas helyzetből folytatódik. Illetve ezek mellett a nyáron megszeretett Californication is folytatódik. Ebből az első két rész már korábban látható volt, így ez csak a hivatalos kezdés, ha úgy vesszük.

Desperate Housewives:

 

Brothers and Sisters:

Californication:


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr553140558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása