2008.10.07. 23:18 teddike

Mit nézünk manapság?

Címkék: rtlklub tv2 hargitai bea celeb vagyok ments ki innen okossagok

Van pár új műsor, amik mostanában kezdődtek, ezekkel kapcsolatban szeretnék pár gondolatot megosztani. Lehet az egésznek semmi értelme nem lesz, de ahogy rohangálok egyik oldalról a másikra egyre sűrűbben találkozok a manapság beindult műsorok fikázásával, meg értelmetlen beszólásokkal. Nem védeni akarok én itt bárkit is, csak most már soknak tartom.

Folytatnám azzal, hogy a Tv2 saját magát akarja lehúzni a wc-n, vagy szerintük tényleg ez a jó módszer új nézők szerzésére? A nézettségi adatokat nézve az első adások még elég jól hoztak, de valahogy én azt éreztem, hogy ez kurvára nem fog bejönni az embereknek hosszabb távon. Rébuszok nélkül egy hete kezdődött a Senorita Szöszi és a 10!. Az első Hargitai Bea kalandjait mutatná be, amivel nincs is semmi baj. Sőt még azt be kell vallanom, hogy szerintem teljesen alkalmas erre a szerepre a Bea, sőt még azt is elmondom, hogy akármikor műsorban láttam, bejött amit előadott. Jó, ott a nyávogás, meg a tipikusnak mondható szőke vonások, de ettől még szerintem ez a műsor nem rossz.

Már elég régóta tudjuk, hogy egy ilyen műsornak a 80% előre meg van írva, ha nem több, éppen ezért bármelyik szereplő megjelenése, mondata sem tekinthető őszintének, ennek tudatában az egész csak nevetséges. Mondom ezt úgy persze, hogy igen, én néztem az első részt is, sőt edzés közben ma este is ide volt kapcsolva a tv, mert érdekelt az egész. Beteg lennék emiatt? Vagy tipikusan az a fajta ember lennék, akinek ez a műsor készül? Nem hiszem, lehet a diplomára való törekvés (tanulás), egy éven belül államvizsga, mellette meló,  nem függ össze azzal, hogy ki milyen műsort néz.

Lehet ezt nem tudtam nagyon értelmesen megfogalmazni, de pont ebből lett elegem ma. Miért kell lenézni azt az embert, aki egy ilyen vagy ehhez hasonló műsort megnéz? Magam is nagyon jól tudom, hogy szar az egész, illetve nem ez az ami jó, de ettől még nem kell hülyének nézni azt aki oda kapcsol. Lassan ez már itt szokássá vált, köszönhetően a Győzike Shownak, hogy jöttek itt a hatalmas mondatok: "ezek miatt tart ott az ország ahol" meg hasonló okosságok.

A mai Hargitai Bea show is vicces volt, nem jó vagy rossz, egyszerűen csak vicces. Jól tud színészkedni a csaj, és úgy látszik megtalálták a megfelelő embereket köré, hogy jól adják el a dolgokat. Az első adás 1 millió néző körül nyitott, úgy látszik azért páran kíváncsiak voltak rá. Vajon csak az érdekelte őket, hogy hátha vetkőzik közbe? Nos aki erre várt, a mai műsorba megkapta a saját kis pillanatait.

Amitől borult a bili egyébként az a Celeb vagyok, ments ki innen! hozzászólásai voltak. Bárhova benéztem mindenki csak fikázni, szarozni tudott, meg jöttek a kérdések, hogy ezek mitől celebek, sztárok, vagy bármi ilyesmi, meg a már megszokott mondat, amit korábban írtam "ezért tart itt ez az ország ahol". Nevetnem kell tényleg, sőt fel is basztam magam. Persze meg kell érteni az egészet, hiszen tényleg ezért tartunk ott ahol. De mit lehet tenni, ha van egy csatorna, aki be tudta mérni, hogy kiket mennyien néztek. Rájöttek, hogy Győzike 1 millió felett hozza a nézőket, és miért? Azért mert nézik, és biztos vagyok még azok is megteszik, akik hasonló okosságokat írnak, sőt abban is biztos vagyok, hogy ugyanezek az emberek megnézik a BK-t és a további magyar okosságot, de könnyebb oltani, és tartozni egy olyan táborba, ahol elvileg többen vannak, mint sem kiállni és azt mondani, én ezt nézem. Sokkal könnyebb leírni azt, hogy két perc után már kapcsoltam ki a tv-t, mert ettől csak hányok. Jó, kapcsold ki, de akkor innentől ne írjál arról, hogy ilyen vagy olyan a műsor, mert Te baromira nem nézed.

Na jó, az egésznek nincs semmi értelme, én sem tudom minek foglalkozok ezekkel a dolgokkal. De megmondom őszintén ma jó volt látni, hogy Győzike három békától és két kígyótól kiakadt, hozzáteszem, annak ellenére jó volt nézni, hogy előre meg volt írva az egész. Ha csak eljátszotta, hogy beszart az egésztől, akkor jól csinálja, ez a dolga. Mindenki néz de nem lát, vagy mi van itt nálunk? Nem tudom milyen ez a divat, de lassan tényleg azt gondolom, hogy átmentünk egy olyanba, hogy "fikázzunk mindent, mert ez a divat". Lehet pont ezért próbálok középen maradni. A műsor nem jó, de biztos vagyok benne, hogy sokan fogják nézni, vannak értelmesebb dolgok is az életbe, de attól még megnézem, mert nincs semmi összehasonlítási alapom, nem láttam ilyen műsort még, és ha ehhez ezeket a sztárokat/celebeket, B vagy C listás embereket kell elviselnem, akkor megteszem. Ettől még nem vagyok hülye, nem miattam megy tönkre az ország, és nem miattam romlik a gazdaság, vagy történnek azok a dolgok amik történnek.

Egyébként így utólag be kell vallanom, hogy az egésznek úgy mentem neki, hogy lehet nem is fogom kirakni, van ez a jó gombocska itt, hogy látszik a blogban vagy csak piszkozat, még mindig nem döntöttem el mi legyen. Mint már többször mondtam, csak kiírtam magamból dolgokat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr663140596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása