2008.10.09. 16:08 teddike

Dexter - Finding Freebo

Címkék: sorozat dexter 2008 2009

Amennyire nehezen rázódtam bele az első részbe, annyira volt tökéletes ez a második. Ettem minden percet, mondhatni szó szerint, mivel ebéd mellé raktam be. Arra gondoltam, hogy tökéletesen könnyed lesz, és a hangulata pont megfelelő. És így is lett. Valami olyat kellett megélni a Dexter során, amit legtöbbször más sorozattól várna az ember, vagy más helyen szokott volna meg. 

Jöttem itt azzal, hogy vajon tudták e azon a szinten folytatni a sorozatot, amihez hozzá vagyunk szokva. Ehhez képest már az első rész végén volt egy elég komoly jelenet, és erre a második rész csak rárakott egy lapáttal. Spoileresen tovább után folytatás.

dexter finding freebo

Amennyire nehezen rázódtam bele az első részbe, annyira volt tökéletes ez a második. Ettem minden percet, mondhatni szó szerint, mivel ebéd mellé raktam be. Arra gondoltam, hogy tökéletesen könnyed lesz, és a hangulata pont megfelelő. És így is lett. Valami olyat kellett megélni a Dexter során, amit legtöbbször más sorozattól várna az ember, vagy más helyen szokott volna meg. 

Jöttem itt azzal, hogy vajon tudták e azon a szinten folytatni a sorozatot, amihez hozzá vagyunk szokva. Ehhez képest már az első rész végén volt egy elég komoly jelenet, és erre a második rész csak rárakott egy lapáttal. Spoileresen tovább után folytatás.

dexter finding freebo

Rég éreztem azt, hogy elkezd jobban verni a szívem, nyúlnék az egérhez, hogy kikapcsolom, illetve beletekerek, mert annyira nagyon tudni akarom mi lesz abban a helyzetben. Tipikusan az a jelenet, amikor az ember a szeme elé rak egy párnát, és csak szépen lassan engedi le, hogy legalább az egyik szemével lássa milyen szörnyűség fog történni. 

Az egész nagyon jó és könnyed hangulatban telt. Dexter és Rita voltak a dokinál, kiderült, hogy tényleg terhes. Dexter már látta maga előtt a gyerekét, vicces és egyben hangulatos jelenetek voltak ezek. Majd az államügyész meghívta magához, elárult egy keveset a Freebo nyomozásból. Szakmáztak egy kicsit, és Dexter egyre jobban érezte, hogy telik az idő, lépnie kell. Deb is rákapcsolt, a saját ügyét sikerült összekapcsolnia a Freebo kereséssel, amitől  Dex csak idegesebb lett. 

Ekkor értünk el a rész végéhez. Dex megtudja, hogy Rita mindenképpen megtartja a gyereket, illetve elindult Dex Freebo után. Ez a párnás jelenet szemlélteti a legjobban azt amit éreztem onnantól, hogy megláttam az államügyészt a kocsival a ház környékén. 

Ez a második rész 8/10. Sokkal jobb volt mint az első. Mondhatni izgultam tényleg, hogy mi lesz még itt. Most is azt teszem. Dexter nagyon szar helyzetben van. A folytatásban pedig több minden is történhet. Ami biztos, jön Dexter Jr., ami nem fogja megkönnyíteni a dolgát. Ha marad a jelenlegi színvonal, és már most a második részben ott tartanak a karakterekkel, mint az előző évadokban több rész után, akkor ez sokkal jobb évad lehet. Nem akarok két rész alapján ítélni, de több minden történt itt mint egyéb sorozatok esetén öt esetleg hat rész után. Ide a következő részt, MOST!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr293140602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chabba 2008.10.09. 18:25:41

naja, én konkrétan tényleg bele is tekertem, amikor az ügyész bement a házba.
süti beállítások módosítása