2008.10.30. 20:00 teddike

Kettő!

Címkék: okossagok

Miután megnéztem a Max Payne-t, megírtam a bejegyzést róla, azon kezdtem el gondolkodni, hogy mikor is lehetett, amikor az első írás megjelent a blogon, szépen lassan mentem vissza az archívumba, aztán rájöttem, hogy a hónapban bizony évforduló volt. 

Bizony, a napokban lett az oldal két éves, ami magamat és kitartásomat ismerve nagyon nagy eredmény számomra. Főleg, hogy nem mindig, sőt olykor napokig nem tudok/tudtam ezzel foglalkozni. Csak a számokat nézve, amik annyira nem is fontosak, de megemlítem őket, legalább jó lesz majd összehasonlítani később: 2 év, közel 900 bejegyzés, több mint 200 ezer látogató és több mint 200 komment. Ezek nem nagy számok, de valahol el kell kezdeni. 

second birthday

Sorry a képért, jobbat nem találtam. Igaz nem is nagyon erőltettem meg magam. Kicsit giccses, meg olyan amilyen, a lényeg rajta van. Akik erre járnak, olvasnak, írnak vagy csak köpnek egyet ha meglátnak, azoknak köszönöm.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr513140674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása