2008.11.11. 15:15 teddike

Penny vs. Sheldon

Címkék: sorozat how i met your mother the big bang theory 2008 2009 worst week

Én megpróbáltam! Egy héttel korábban felvetettem azt az ötletet, hogy a három általam várt szitkom sorrendjét megváltoztatom. Hiába várom talán a Big Bang soron következő részét, beérem elsőnek Sam szerencsétlenkedésével, majd várom, hogy megismerjük Anyut, és csak után szakadok rá Sheldon hülyeségeire (na meg Penny mellére).

A megcserélt sorrend sem váltotta meg a világot. Pedig a Worst Week nem indult rosszul, kezdtem örülni, hogy élvezem ismét a jeleneteket. Sam felvette barátnője nem is annyira szexi alsóját, és ezzel tett tönkre mindent maga körül. Az a baj, hogy még mindig nagyon kiszámítható az egész. Nem örülök neki, hogy ezt kell mondjam, de már csak sóhajtani tudok, és nem is élvezem annyira, mivel lassan tudom, hogy mi fog következni. A rész elején, amikor nem törtek össze a poharak, azt hittem, hogy változik valami. Lesz egy kis egyensúly, de nem, ami rossz, az rossz, és amit tönkre lehet tenni, azt tönkre is teszi Sam.

worst week season 1

Hiába voltak jó részek, hiába jött a Stripper, és hiába Dick csak dick, a Worst Week továbbra is csak 5/10. De ettől még maradok, mivel a kétésfélember és szamanta továbbra sem vonzó.

Viszont a How I Met Your Mother ismét egy olyan részt hozott, amikor a hullám tetején lehettünk. Poénok az elejétől a végéig, semmi unatkozás, csak szórakoztató jelenetek. Az elején már mondtam, hogy kell egy kis Lilly nekünk, most meg is kaptuk. Uralta a részt, és baromi jól játszott. Marshall nekem továbbra is olyan mint egy csöves, és sajnos nem sok dolog rántja ki ebből a szerepből, de neki is megvoltak a maga kis jelenetei. Természetesen Barney poénjai is ültek rendesen, de most ő nem volt annyira elemében. 

A sztori szempontjából úgy látszik egy régi párt ismét összemelegítenek egy kicsit, nem is számítottunk másra. Meglátjuk most lesznek e gyerekek a kalandból, mindenesetre nekem ez most 7/10. Várjuk a következő részt, remélem végre kettő egymás után hasonló szintet fog hozni.

the big bang theory season 2

A végén pedig jött a Sheldon Penny párbaj. Ohh, boy! Én lennék ennyire elfogult, vagy ezek hétről hétre megfogadták, hogy még az ember könnycsotornáit is megindítják nevetés közben? A héten sem maradtak szárazon a zsebkendők, legalábbis körülöttem biztos nem. Penny harcba szált és, hogy győzött e, nézzétek meg. Hatalmas volt megint minden. 

Nem is akarok többet írni, főleg azért nem, mert nagyon sok poént nem szeretnék ellőni. Még annyit, hogy olvastam korábban, hogy sokak szerint Penny esetleg felszedett magára egy keveset, nos akkor nézzétek meg ezt a részt. A rengeteg nerd-poén mellett ő van a mérleg másik oldalán és baromi jól kezeli a helyzetet. A sorozat továbbra is number one szitkom fronton, 8/10. 

"Just remember: with great power comes great responsibility."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr383140717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása