2008.11.21. 21:59 teddike

Grey's Anatomy - In the Midnight Hour (5x09)

Címkék: sorozat greys anatomy 2008 2009

Gyorsan megnéztem mennyi pontot adtam a nyolcadik részre, csak kíváncsi voltam, mert már most tudom, hogy ez mennyi lesz. Csak azért kezdtem ezzel, mert magam sem értem, hogyan tudja ez a sorozat tartani magát? Az előzményeket ismeri mindenki, nem lettünk volna meglepve, ha az előző évadokat figyelembe véve, most is valami maszlagot kapunk, de kellemes csalódás ért minket, amit részről részre bizonyítanak. 

Mert bizony az a helyzet, hogy semmi kivetnivalónk nem lehet az ötödik évaddal. Amit azért elég bátor dolog kijelenteni, de lassan elérjük az évad felét, lehet még innen nagyot esni, de remélem folyamatosan tartani fogják ezt a szintet. Többször mondtam, ismétlem magam, az első évados hangulatra a legjobbkor találtak rá. Az új gyakornokok pedig üde színfoltjai lettek az évadnak. Folytatás kép alatt, de spoileresen.

grey's anatomy season 5

Gyorsan megnéztem mennyi pontot adtam a nyolcadik részre, csak kíváncsi voltam, mert már most tudom, hogy ez mennyi lesz. Csak azért kezdtem ezzel, mert magam sem értem, hogyan tudja ez a sorozat tartani magát? Az előzményeket ismeri mindenki, nem lettünk volna meglepve, ha az előző évadokat figyelembe véve, most is valami maszlagot kapunk, de kellemes csalódás ért minket, amit részről részre bizonyítanak. 

Mert bizony az a helyzet, hogy semmi kivetnivalónk nem lehet az ötödik évaddal. Amit azért elég bátor dolog kijelenteni, de lassan elérjük az évad felét, lehet még innen nagyot esni, de remélem folyamatosan tartani fogják ezt a szintet. Többször mondtam, ismétlem magam, az első évados hangulatra a legjobbkor találtak rá. Az új gyakornokok pedig üde színfoltjai lettek az évadnak. Folytatás kép alatt, de spoileresen.

grey's anatomy season 5

Izzie meg Denny kapcsolata most már tényleg erősen súrolja a határokat, de egyre jobban kezd rájönni kedves doktornőnk is, hogy valami nagyon nincs rendben vele. Vajon tényleg kiírják a sorozatból, vagy csak egy nagyon komoly szálat fog kapni az ötödik évadban? 

Ami a többieket illeti, az egész rész a gyakornokok hülyeségétől volt hangos. Mivel nem tanítják őket Lexie és a többiek azzal kezdtek el foglalkozni, hogy saját magukon végeztek beavatkozásokat. A mostani viszont nagyon rosszul sikerült. Sadie, aki csak nemrég jött a kórházba, és egyben Meredith régi nagy barátnője komoly veszélybe került. 

Mark talán legérzelgősebb arcát most mutatta meg nekünk. Tényleg jó fiút akarnak faragni belőle? Nagyon úgy néz ki, túl sokat segít, túl sok mindennel foglalkozik, csak azért, hogy másoknak jó legyen. George szemét meg végre felnyitották, hurrá! Vajon mit fog lépni a sorozat Casanovája?

Keretet adva a bejegyzés elején lévő dicséreteknek, legyen ez a rész is egy nagyon erős 7/10. Most két hét pihenő, aztán december elején találkozunk ismét a szereplőkkel. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr723140761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása