2008.12.01. 20:20 teddike

Dexter - The Damage A Man Can Do (3x08)

Címkék: sorozat dexter 2008 2009

Jön az évad vége, az ember meg fogja a fejét. Most komolyan, ebben a részben mekkora zúzás volt már? Vagy csak én agyam szált tőle? A címben egyébként ott a lényeg, hiába ment le tegnap este a 10. rész, én még a nyolcadik részt tudtam megnézni. Egyrészt várok a feliratra, mondjuk nem tudom miért, mert az angol már itt van elég régóta. Másrészt viszont elkezdtem így nézni, nem kapkodok vele, mert sajnos így is vége lesz. Kép alatt jönnek rögtön a spoilerek.

dexter season 3

Jön az évad vége, az ember meg fogja a fejét. Most komolyan, ebben a részben mekkora zúzás volt már? Vagy csak én agyam szált tőle? A címben egyébként ott a lényeg, hiába ment le tegnap este a 10. rész, én még a nyolcadik részt tudtam megnézni. Egyrészt várok a feliratra, mondjuk nem tudom miért, mert az angol már itt van elég régóta. Másrészt viszont elkezdtem így nézni, nem kapkodok vele, mert sajnos így is vége lesz. Kép alatt jönnek rögtön a spoilerek.

dexter season 3

Hetedik rész kapcsán már mondtam, hogy Dexter szemében láttam, hogy Miguel Prado-t elteszi láb alól, erre most meg együtt mennek vadászni. Szó szerint és nem valami állatra, hanem egy emberre. Az államügyész szemelte ki, látta, hogy a rendszer nem tud mit kezdeni vele, nem tudják elitélni, és szeretne segíteni Dexternek, illetve magának is azzal, hogy megölik az illetőt. 

Dexter elég sokat hezitált, gondolkodott meg vissza is mondta egyszer, de aztán megcsinálták. Nem akarok nagy kavarásokba itt belemenni, de mennyi az esélye annak, hogy ezzel az egésszel Dextert akarják lebuktatni? Pedig most szívesen megnézném a többi részt, mert ez elkapott hangulatilag elég rendesen.

A Dexter Prado ügy mellett Debra sem tétlenkedett, ment a nyomozás a Nyúzó ügyében. Egyre biztosabbnak érzem azt, hogy vagy az informátor az, vagy Quinn. Bármelyik is, elég nagyot fog ütni az biztos. Freebo gyilkosság már csak névlegesen van jelen. Azzal, hogy a srác meghalt, Dexternek nincs mitől félnie, nem mintha eddig lett volna. 

Jelenleg csak az államügyész tudna mit kezdeni vele, mert Dex keze teljesen tiszta. Ami viszont ismét nem tetszik, az a szerelmi vonal, már olykor tényleg minden bajom van Rita szerencsétlenkedésétől. Van valaki, akinek tetszik az ő jelenléte? Csak lassítják a dolgokat vele, komolyan mondom. 

Mindenesetre a rész vége miatt is, ez simán 7/10. Erősen küzdök azzal, hogy ne nézzem tovább.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr983140792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása