2008.12.29. 17:27 teddike

Prison Break - The Sunshine State (4x16)

Címkék: sorozat 2008 2009 prison break s4

Elért minket a vég minden szempontból. Ha nem is teljesen, meg nem is haltunk bele, de valami fura szájíze lett az embernek azért. Mint sokan tudjátok ez a rész lenne a "fél"-évad-záró. Majd valamikor március környékén folytatódik a sorozat. Addig azzal kellene beérjük, amit most elénk raktak, csak kár, hogy mindent arra az egy pillanatra hegyeztek ki, amit egy résszel korábban már tudott/sejtett mindenki, és semekkorát sem ütött. 

A helyzet viszont azért nem ennyire egyszerű, közel 35 percen keresztül feszülten figyeltem a fejleményeket. Teljesen átengedtem a dolgokat, nem sokat gondolkodtam, mert ugyan minek, sok a hülyeség, éppen ezért azt hittem bírni fogom, hát nem sikerült. A végére átértékelődött az egész, és baromira leült a rész is, na meg az én kedvem is. Kellett volna valami plusz, de ezt nagyon kihagyták. Nehéz elhinnem, hogy a TSCC után ennek sem sikerült valami biztatóan a szünetre mennie. Kép alatt pedig spoileresen a folytatás.

prison break season 4

Elért minket a vég minden szempontból. Ha nem is teljesen, meg nem is haltunk bele, de valami fura szájíze lett az embernek azért. Mint sokan tudjátok ez a rész lenne a "fél"-évad-záró. Majd valamikor március környékén folytatódik a sorozat. Addig azzal kellene beérjük, amit most elénk raktak, csak kár, hogy mindent arra az egy pillanatra hegyeztek ki, amit egy résszel korábban már tudott/sejtett mindenki, és semekkorát sem ütött. 

A helyzet viszont azért nem ennyire egyszerű, közel 35 percen keresztül feszülten figyeltem a fejleményeket. Teljesen átengedtem a dolgokat, nem sokat gondolkodtam, mert ugyan minek, sok a hülyeség, éppen ezért azt hittem bírni fogom, hát nem sikerült. A végére átértékelődött az egész, és baromira leült a rész is, na meg az én kedvem is. Kellett volna valami plusz, de ezt nagyon kihagyták. Nehéz elhinnem, hogy a TSCC után ennek sem sikerült valami biztatóan a szünetre mennie. Kép alatt pedig spoileresen a folytatás.

prison break season 4

Addig az rendben van, hogy Michael és Sarah nagy összetartó szerelme mozgat itt sok mindent, meg az is, hogy 40 percet egy dologra építenek fel, de kellett volna a személyes találkozás a végére! Ti nem így gondoljátok? Michael agyát tágítják rendesen, a Cég persze, hogy csatlakozzon hozzájuk, elmondják neki, hogy él az anyja, amit kezdetben nem vesz be, majd sikerül neki valahogy. Linc meg folytatja az egyszemélyes háborúját (NOT). Annyira elbaszták egyébként most ezt szerintem. T-Bag karaktere szart se ér Mahone és Don Self mellett. Mondjuk utóbbi mindegyik mondata annyira nem volt megfogható. 

Ígértek itt pár távozó karaktert, meg is kaptuk őket. Sucre még korábban lelépett egy egyszerű "hello" keretében. Most pedig Gretchen kapott egy lövést, amiből majd biztos, hogy kigyógyul, ha folytatódik a sorozat a következő évadra, ha viszont nem, akkor ennyi volt. 

A személyes találkozás pedig az kellett volna legyen, hogy Michael-t fűtik keményen az anyjával, Linc meg fenyegetőzik, meg éppen őt keresi (anyucit), csak még nem tud róla. A végén nagyot ütött volna egy "Anya?!' felkiáltás. Nem mi írjuk a részeket (szerencsére), de egyre jobban úgy érzem, hogy ha lesz is folytatás én itt (a negyedik évad végén) kiszállok a sorozatból. Elég volt, még akkor is, ha vannak nagyon jó részei, de már nem tudják az írók sem, hogy mit akarnak. Remélem valamikor bedobják az apa kártyát is, hogy Linc vagy Michael az Ezredes fia, és akkor lehúzom az egészet a wc-n. 

Mindenesetre ez a "zárás" kap annyit, hogy várjam egy kicsit is a folytatást, 6/10. Jövőre találkozunk.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr693140853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wino 2008.12.29. 19:54:26

:DDD köszi a választ a comment.com-on :DD annyira vágytam a hogyvoltra, nincs kedvem megvárni míg itthon megy és akkor olvasom a hogyvolton... amúgy pont ugyan ez a véleményem az uccsó részről, semmi cliffhenger nem volt...viszont a 13. rész nagyon bejött, annyi fordulat volt benne, h majd beszartam... :D:D, amúgy már nekem is a faszom kivan h h csűrik meg csavarják, és jönnek ugyan azok a körök, de vhogy mégis rajta maradok :D
süti beállítások módosítása