2009.01.04. 09:39 teddike

Top 10 - 2008

Címkék: film top 10 2008

Hosszas gondolkodás után itt az én listám is, amivel lezártnak tekintem a 2008-as évet. Több film is lesz majd, amiknek bemutatója tavaly volt, de ezek a forgalmazók miatt 2009-be fognak csak bemutatkozni a hazai mozikba, így ezek nem lesznek rajta a mostani listán. 

Sokat gondolkodtam azon, hogy a legjobb pontokkal rendelkező filmeket szedjem elő, vagy azok kerüljenek fel a listára, amik most így hirtelen beugranak az elmúlt évből. Utóbbi mellett maradtam, mivel ezek maradtak meg a legjobban. És itt is megjegyzem, hogy fontos szerepe lehet ebben annak is, hogy milyen hangulatban néztem meg a filmet, de erről majd az adott helyen bővebben.

10. Definitely, Maybe

Hangulatos történet, jó szereplők, kellemes kikapcsolódás, és egyben kellemes meglepetés is. 

09. Mamma Mia

Mondtam, hangsúlyoztam többször is. Egy dolog miatt szerepel a listán, abban a hangulatban, amire még most is emlékszem ennél jobb gyógyszer nem volt nekem. Esős szeptember, a moziban pedig napsütés. 

08. Charlie Wilson's War

Tom Hanks és egy nagyon jó téma. Még az év elején láttam, igaz még 2007-es film. Azóta is tervezem, hogy újra nézzem, egyszer biztos összejön. Még mindig emlékszem az irodai jelenetre.

07. Tropic Thunder

Robert Downey Jr., aki miatt ez a film hatalmasra sikeredett. Zárójelben azért ide veszem meg Tom Cruise-t is. Sokat röhögtünk rajta, emlékezetes marad.

06. Into The Wild

Régen láttam ennyire jó hangulatú filmet, igaz történet alapján. Lebilincselő volt az egész. Emilie Hirsch több arcát mutatta, eddig ez volt a legjobb.

05. Iron Man

Nagyon sokáig az év legjobb popcorn mozija volt. Downey második első nagy alakítása az évben. Ha nem lett volna az a bizonyos film július végén, akkor ez lenne a legjobb képregény adaptáció idén.

04. Wall-E

Ha van animáció, ami ennyire magával tudja ragadni az embert, ennyire komoly témával foglalkozik, és még csak nem is beszélnek benne, akkor ez az.

03. Slumdog Millionaire

A legfrissebb emlék, és egyben a legjobb is. Ha tehetném sok ilyen filmet néznék, ez egy szóval mondva is tökéletes lett.

02. No Country for Old Men

Sokat gondolkodtam rajta, hogy vajon hova is rakjam a filmet. Első megnézés után szerintem félreértettem, de a második után rendeztem soraimat. Érdekes módon már az év eleje óta bérelt helye van a listán, de egyértelmű, hogy a Coen testvérek mozija ide tartozik.

01. Dark Knight

Minden szempontból a legjobb film idén. Ezen persze sokat lehet vitatkozni, de felesleges. Mindenkinek más a jó. Idén nekem a hatalmas hype miatt is, na meg Heath Ledger alakítása miatt ez tetszett a legjobban. Nagyon sok rekordot sikerült megdöntenie, és már most kult film.

Nagyon jó évet sikerült zárni, rengeteg filmmel, nagyon sok élménnyel, csak remélni tudom, hogy az idei év is hasonlóan jó lesz. Mondjuk az elejét látva erre minden esély meg is van. Mindenkinek aki erre tévedt az év során köszönöm, hogy beleolvasott a dolgokba, remélem sok visszatérő vendég lesz idén is.

(Itt a végén azért megjegyezném, hogy a decemberi hónapba több film is bekerült már a mozikba, de ezek csak 2009-be kerülnek megtekintésre, így a következő listán szerepelhetnek esetleg. Már mondok is egy példát, a Benjamin Button-t már megnéztem, az idei top 10-es lista egyik szereplője is lehet akár.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr453140865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása