2009.03.03. 15:44 teddike

War is Hell!

Címkék: sorozat how i met your mother the big bang theory 2008 2009

Nagyon kellett ez a móka, mert kezdtem elsorvadni. Visszatért a Big Bang és a How I Met Your Mother, amit nagyon jól tettek, mert legalább okoztak egy kevés örömöt erre a csodálatosnak nem mondható napra. Mondjuk az Így jártam az anyátokkal folytatás annyira nem hiányzott, de mivel eddig is párban néztem őket, most sem tértem el ettől a szokástól.

Valahogy nem tudok mostanában ráállni a HIMYM poénokra. Az egész mintha kicsit meghalt volna, és a poénok többsége nekem erőltetett. Ettől még persze vannak jó pillanatok, de sajnos egyre kevésbé érdekel a sorozat. Barney poénjai mindig hatalmasak, és nagyon sokszor csak ő menti meg az egészet, valahogy mostanában a többiek nem kapnak jó szöveget, vagy nem teszik magukat oda rendesen, nem tudom. Vagy csak simán velem van a gond? Nem tudom, mindenesetre Barney családjának a megismerése tartalmazott egy kevés hangosan felröhögős poént, de nagyrészt semmi jó nem volt benne. Pontok tekintetében 5/10.

the big bang theory season 2

A Big Bang viszont megint hasított ezerrel. Már megszokhattuk ebben az évadban, hogy ha azt írjuk róla, hogy semmi extra, akkor is nagyon jó szórakozás az egész. Mert bizony a TBBT az egész évadban egy nagyon jó átlagot hoz, és úgy látszik nem tudják elrontani a szórakozásunkat (és akkor hol van még a következő hét?). Most inkább Howard adta az ívet az egésznek, de Sheldon és Penny is rendesen rátett arra, hogy ismét hatalmas mosollyal rakjam le a részt. Dobom a pontokat, 8/10.   

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr523140998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dave 2009.03.05. 21:57:54

Teljesen igazad van a HIMYM-el kapcsolatban, régen a kedvencem volt, de most olyan gyatra, hogy lassan én is lemondok róla. A TBBT utsó részét még nem láttam, de ebben a sorozatban is vannak hullámzó részek. Szerencsére, még messze van a HIMYM mostani szar részeitől.
süti beállítások módosítása