2009.03.24. 15:34 teddike

Heroes - Cold Snap (3x20)

Címkék: sorozat 2008 2009 heroes s3

Szerettem volna azzal kezdeni, hogy Bryan Fuller visszatért, megváltotta a világot, és az új Heroes rész már rögtön magas pontszámokkal repked, de sajnos nem tehetem ezt. Ettől még valami javulás észrevehető, de lehet ezt csak én magyarázom be. Ami a javulást elősegítette, az a következő aprócska tényező is lehet: az utóbbi hetekben Nathan és Claire szereplése kiverte a biztosítékot. Hozzájuk képest már Peter is okosnak és rokonszenvesnek tűnt. Na most az a helyzet állt elő, hogy sem Nathan sem Claire nem szerepelt, és már nem is annyira szar a rész! Ami pedig a többieket illeti, spoilerek nélkül: nagyobb szerepet kapott Angela, illetve Niki (vagy nem tudom már mi a rendes neve) és visszatért Micah is. A kép alatt spoileresen a folytatás:

heroes season 3

Szerettem volna azzal kezdeni, hogy Bryan Fuller visszatért, megváltotta a világot, és az új Heroes rész már rögtön magas pontszámokkal repked, de sajnos nem tehetem ezt. Ettől még valami javulás észrevehető, de lehet ezt csak én magyarázom be. Ami a javulást elősegítette, az a következő aprócska tényező is lehet: az utóbbi hetekben Nathan és Claire szereplése kiverte a biztosítékot. Hozzájuk képest már Peter is okosnak és rokonszenvesnek tűnt. Na most az a helyzet állt elő, hogy sem Nathan sem Claire nem szerepelt, és már nem is annyira szar a rész! Ami pedig a többieket illeti, spoilerek nélkül: nagyobb szerepet kapott Angela, illetve Niki (vagy nem tudom már mi a rendes neve) és visszatért Micah is. A kép alatt spoileresen a folytatás:

heroes season 3

Eszébe volt még valakinek, hogy Matt-nek van egy fia? Nekem teljesen kiment a fejemből. És amit látjuk még képessége is van. Egyelőre olyan mint Micah, be és ki tud kapcsolni elektromos dolgokat. Na meg visszaadta valahogy Hiro képességét, igaz nem teljesen. Ando továbbra is gáz, a képességével együtt, és ebben a vonalban volt egy jó erős lassítás is. Simán lehetett volna ezt gyorsabban, vagy Sylar is szerepelhetett volna, de ezt most nem kaptuk meg. 

Helyett viszont Danko, Noah és Angela kapott egy hangsúlyosabb vonalat. Na meg Niki sikeresen megszökött (thx Rebel), és vitte magával Matt-et, Suresh-t és a Nemezist is. Igaz utóbbitól végleg elköszönhetünk, egy hőssel kevesebb. Mint ahogy a Rebel kilétére is fény derült. Ezt csak azért raktam ide az örömteli halálhírek közé, mert talán végre megszabadultunk egy olyan karaktertől is, akit már nagyon régóta szerettem volna a sorozaton kívül látni. Igaz van annyi belőle, hogy nem biztos a halála, de most legalább ez tetszetősre volt megcsinálva. Látszott, hogy ezen a részen dolgoztak egy kicsit a fiuk, mert a garázsos jelenet szerintem nagyon jóra sikeredett. 

Valami olyasmi alakul itt, hogy Danko vezetésével szépen le akarják vadászni a képességekkel rendelkező embereket. A másik oldalon meg ott lesz Suresh, Matt, Peter, Angela, Nathan na meg Claire is. Remélem Sylar is hangsúlyos szerephez jut még. Illetve Hiro és Ando is kiveszi a részét a végső eseményekből. Valami kavar mindig közbejöhet, meg ott van a Matt által festett jövő is, meglátjuk mit hoznak ki a végére a sorozatból. A mostani részemről 6/10. Valami javulás látható, meg tetszettek a jelenetek. Viszont voltak érdektelen részek ismét, és Hiro igazán felnőhetne már, mert nem jön be annyira a mostani viselkedés. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr343141050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyike 2009.03.25. 08:37:28

teljesen egyetértek,Hiro totálisan gyerekes,szerintem mennie kéne. mondjuk én Daphne-t sajnáltam,másodszorra is,elég idiótaság volt kétszer is meghalatni szerencsétlent:) Tracy/Niki/Jessica garázsos jelenete zseniális volt,egészen gyönyörű,de a Párizsos-repülős meg botrány.szóval mondjuk csökkenthetnék Hayden fizetését,kb a 0-ra,kirúghatnák és mindjárt több pénz lenne a spec.effektekre:) és igen,szerintem abszolút lehet látni fejlődést,thx for Bryan Fuller:) off: írsz-e a HIMYM-ről?:)

Ismeretlen_37501 2009.03.25. 08:43:06

Akartam írni, de egyszerűen szar volt a rész szerintem, a nézettségnél írtam róla pár sort, ha van valami vélemény, akkor oda írjad nyugodtan! Heroes: Köszi a neveket, nekem csak a Niki maradt meg. Másrészt Hayden mehet nyugodtan, nem hiányozna.
süti beállítások módosítása