2009.03.25. 08:23 teddike

Nézettség: Hétfő (03.23)

Címkék: sorozat 2008 2009 nezettseg

A szokásos hétfő esti nézettség, az előző heti adatok erre lesznek, most nézzétek a heti adatokat:

  1. A héten a CBS nem adott Big Bang Theory-t , hanem 8-ra rakta a How I Met Your Mother-t, és szerintem bukott vele, ilyen alacsony számokat én még nem láttam ennél a sorozatnál. Ami egyébként teljesen érthető, persze a kettő nem következik egymásból, de a rész is nagyon szar volt. Én ennyire nem unatkoztam idén HIMYM részen. Elvileg ennek szoktam egy külön posztot szánni, de most nem fogom sokszor leírni, hogy egyszerűen szar volt.
  2. A HIMYM nézettsége azért is fura, mert ismétlés ellen ment, House sem volt új, csak a táncikálás ment ellene, igaz az hatalmas számokkal, de egy hete is ez volt. Úgy látszik nagyon kell a TBBT a sorozat elé.
  3. House felvezetés nélkül a 24 is eldobott a nézőkből.
  4. A Chuck pedig valamennyit javult az előző héthez képest de még igy is pocsék számokat hoz, mint ahogy a Heroes is folyamatosan esik. Nagyon rég volt ilyen szar eredménye a 18-49-es korcsoportban.
  5. A Gossip Girl és a One Tree Hill esett egy keveset a korábbi héthez képest, de ezen sorozatokat más szempontok alapján kell nézni, annyira nem rossz ez az eredmény sem CW szinten.
  6. A végére Castle, az első két részhez képest, most már veszített a nézettségből.

Az összes adat a tovább után:

A szokásos hétfő esti nézettség, az előző heti adatok erre lesznek, most nézzétek a heti adatokat:

  1. A héten a CBS nem adott Big Bang Theory-t , hanem 8-ra rakta a How I Met Your Mother-t, és szerintem bukott vele, ilyen alacsony számokat én még nem láttam ennél a sorozatnál. Ami egyébként teljesen érthető, persze a kettő nem következik egymásból, de a rész is nagyon szar volt. Én ennyire nem unatkoztam idén HIMYM részen. Elvileg ennek szoktam egy külön posztot szánni, de most nem fogom sokszor leírni, hogy egyszerűen szar volt.
  2. A HIMYM nézettsége azért is fura, mert ismétlés ellen ment, House sem volt új, csak a táncikálás ment ellene, igaz az hatalmas számokkal, de egy hete is ez volt. Úgy látszik nagyon kell a TBBT a sorozat elé.
  3. House felvezetés nélkül a 24 is eldobott a nézőkből.
  4. A Chuck pedig valamennyit javult az előző héthez képest de még igy is pocsék számokat hoz, mint ahogy a Heroes is folyamatosan esik. Nagyon rég volt ilyen szar eredménye a 18-49-es korcsoportban.
  5. A Gossip Girl és a One Tree Hill esett egy keveset a korábbi héthez képest, de ezen sorozatokat más szempontok alapján kell nézni, annyira nem rossz ez az eredmény sem CW szinten.
  6. A végére Castle, az első két részhez képest, most már veszített a nézettségből.
ameriaki nézettség hétfő este

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr903141051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyike 2009.03.25. 13:25:42

no,hát furcsa,én most egész rendesen elmosolyogtam a HIMYM-n,mármint inkább Lily-n meg Robinon,Ted már semmilyen szinten sem vicces,és Barney meg Marshall sem adta...egyedül a Kanadás-poénokon tudok még mindig nevetni:) de hiányzott a TBBT:(
süti beállítások módosítása