2009.05.12. 19:59 teddike

Gamer

Címkék: film 2009 gamer

Halogattam, hogy kirakjam, még azt is, hogy megnézzem, aztán rájöttem, hogy nagyot tévedtem, mert ez bizony nagyot ütött. Maradjunk annyiban inkább, hogy nem számítottam ennyire jóra, nézzétek meg ti is:

A film idén szeptemberbe kerül a mozikba. Mint láthatjátok a főszereplő Gerard Butler, de itt lesz Michal C. Hall (Dexter) is. A trailer mellett, láthattok még egy interaktív posztert is, de csak a tovább után:

Halogattam, hogy kirakjam, még azt is, hogy megnézzem, aztán rájöttem, hogy nagyot tévedtem, mert ez bizony nagyot ütött. Maradjunk annyiban inkább, hogy nem számítottam ennyire jóra, nézzétek meg ti is:

A film idén szeptemberbe kerül a mozikba. Mint láthatjátok a főszereplő Gerard Butler, de itt lesz Michal C. Hall (Dexter) is. A trailer mellett, láthattok még egy interaktív posztert is:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr233141186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása