2009.05.24. 11:24 teddike

How I Met Your Mother - Negyedik évad finálé

Címkék: sorozat how i met your mother 2008 2009

A hétvége sem telhet el finálé nélkül. Nagyon sok van még hátra, és akkor még az Upfronts fel sem jött, de jövőhéten remélhetőleg pótlok mindent, még talán lesz rá időm. Visszatérve a címben szereplő sorozathoz, nagyon kevés szitkomot nézek, mármint nagyon sokba belenézek, de kevés olyan van, amit hétről hétre követnék. Minden újba belekóstolok, aztán ami marad, azt próbálom heti darában nézni, de érdekes módon, a 20 perces sorozatokat könnyebben szórom ki. A HIMYM egyike azoknak, amit ebben az évadban kezdtem el rendszeresen nézni. Az első három évadot még darálva tudtam le, nagyon tetszett, vártam is a folytatást, aztán a negyedik évad, a korábbi élményekhez képest hatalmas visszaesést mutatott. Nagyon hullámzó volt az évad, a szereplőket mintha kicserélték volna. Egyedül Barney volt a régi, a többiek viszont teljesen elszálltak. Ted-nek értelmes poénja nem volt, Marshall átment csövesbe, sőt olykor még át is tekertem azokat a részeket, amiket ő tolt. Lily és Robin nagyon sokszor mintha ott sem lett volna. Nem mondom, hogy nem lettek volna jó részek, vagy jelenetek, de ezeket többnyire Barney-nak köszönhetjük. Gyorsan egy kép, aztán folytatom.

how i met your mother season 4

Azért nem lesz külön spoileres rész, mert egy szitkom esetén nem nagyon van miről beszélni. Eleve a cím miatt, nagyon sokan tudják, hogy Ted keresi a nagy Ő-t, illetve ennek megtalálásáról beszél a gyerekeink. Az évad végére ismét felvettük ezt a fonalat, elkezdtek jobban foglalkozni ezzel. Mondjuk az is igaz, hogy nagyon messziről kezdték megközelíteni a nagy Ő megtalálását. Ebben még Ted korábbi barátnője (Stella) is szerepet vállalt, sőt én naivan azt hittem, hogy mégis ő lesz az "anyuka", de aztán tévedtem. Az az igazság, még ha pletyka szinten is, de bejelentették a készítők, hogy az évad végére sokkal közelebb kerülünk majd a megoldáshoz, na ha erre gondoltak, akkor kezdhetik tökön szúrni magukat. Nem elég, hogy az évad egy részét kivághatjuk az ablakon, de a végét is sikerült kevésbé izgalmassá tenni.

A másik fő téma, ha lehet ezt mondani egy szitkom kapcsán, az Robin meg Barney kapcsolata volt. Itt is radikálisabb megoldásokat vártam. De ehelyett megint ott tartanak, hogy sehol. Tudom, hogy jön a folytatás, és nem lehet egyértelműen lezárni bizonyos kérdéseket, de akkor is. Simán nagyobb lépéseket lehetne tenni, mert így tényleg ellaposodik az egész. Remélem, hogy a következő évadra magára talál a sorozat. Pontok tekintetében az évad és a finálé 5/10. Jövőre találkozunk, legalábbis az első részeknél biztosan, aztán meglátjuk.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr753141220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dave 2009.06.03. 22:44:07

Teljesen igazad van. Imádtam az első 3 évadot, de ez a negyedik egy fos. De Barney a király.

Reby 2009.07.01. 18:17:58

Meg tudnádtok mondani honnan lehetne megnézni a részeket?

Ismeretlen_37501 2009.07.01. 22:20:47

Reby: a torrent lesz a te barátod ebben a témában.

saiyan86 2009.08.28. 07:14:28

Szerintem ez a 4. évad is nagyon király! Sokkal többet nevettem rajta mint az első 3 évadon összesen!

Kocsis 2009.08.29. 03:36:50

Te viccelsz? Az eddigi összes Évad Fúlos volt! Naggyon király!(Y) ÉS Alig várom a Következő Évadot...:D

Petko 2011.03.18. 14:22:27

egyébként tudtátok hogy barney a legnagyobb nőcsábássz a valóságban meleg? elég szar :Sde nekem akkoris ő a kedvencem xD ferge...ferge... mostfigyelj...teges!!!! xD

Ismeretlen_37501 2011.03.19. 00:48:56

[Petko](#11240473) Szerintem ma már sok mindenki számára kiderült, hogy NPH meleg, mint ahogy a családját is láttuk már.
süti beállítások módosítása