2009.06.14. 18:15 teddike

Olivia Wilde

Címkék: csajok olivia wilde

Lehet csak én emlékszem rosszul, és használnom kellene a keresőt, mielőtt meggondolatlan kijelentéseket teszek, de régen szerepelt csajos poszt. Ez mikor agyamnak jött, elkezdtem kutatni, és nem is kellett sokáig várnom, amíg Olivia Wilde szembe nem jött velem. Arról már írtam, hogy kedvenceink csatáztak már idén, és Olivia lett a Maxim szavazói szerint a legjobb csaj. Ennek megünnepléseként készült egy sorozat is, amit most meg is nézhettek. Csak egy szó jut eszembe, HOT!

olivia wilde maxim

A tovább után összesen hét képet láthattok, és megéri kattintani, ezt már most mondom:

Lehet csak én emlékszem rosszul, és használnom kellene a keresőt, mielőtt meggondolatlan kijelentéseket teszek, de régen szerepelt csajos poszt. Ez mikor agyamnak jött, elkezdtem kutatni, és nem is kellett sokáig várnom, amíg Olivia Wilde szembe nem jött velem. Arról már írtam, hogy kedvenceink csatáztak már idén, és Olivia lett a Maxim szavazói szerint a legjobb csaj. Ennek megünnepléseként készült egy sorozat is, amit most meg is nézhettek. Csak egy szó jut eszembe, HOT!

olivia wilde maxim

olivia wilde maxim

olivia wilde maxim

olivia wilde maxim

olivia wilde maxim

olivia wilde maxim

olivia wilde maxim

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr253141267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyaloka 2009.06.14. 18:27:16

Köszi, nagyon jó képek!

Ismeretlen_104632 2009.06.14. 19:28:08

Jó kis képek!:P

Dave 2009.06.17. 21:38:57

El tudnád küldeni az utolsó kép nagyobb változatát?

Ismeretlen_37501 2009.06.17. 21:55:04

Felraktam egy ideig, de ez volt az utolsó ilyen: http://teddike.freeblog.hu/files/olivia_dave.jpg Azért utolsó, mert ha legalább ilyet kérsz, adtál volna meg létező email címet.

dave 2009.06.24. 17:21:11

Koszi! Szerintem letezo emailt adtam meg. Bar szuro van minden cimemen, lehet fennakadtal, bocsi.
süti beállítások módosítása