2009.10.14. 09:20 teddike

A nap képe: TBBT

Címkék: sorozat how i met your mother the big bang theory 2009 2010 accidentally on purpose

Hétfő este, igazából már meg sem kellene lepődnöm, a Big Bang Theory megint teljesen levett a lábamról. Nem egy perc, és nem öt perc, hanem az egész nagyot ütött. Idén eddig egy olyan pillanat volt, amikor elgondolkoztam azon, hogy ez nem jó irány, de most már nincs semmi gond. Az állandósított kapcsolat sem tűnik rossznak, majd úgy is szakítanak, de most nem ez a lényeg, hanem Sheldon és Raj!

the big bang theory season 3

A másik kettő viszont fényévekkel le van maradva. Az AoP kezd egyre sablonosabb lenni, kifújtak a poénok, egyre kevésbé vagyok vevő ugyan arra. Teljesen mindegy, hogy mi történik a végére a párocskát újra összehozzák. Boring! Az Így jártam az anyátokkal pedig ismét Ted-en csúszott el, meg igazából én is kellemetlenül éreztem magam Marshall viselkedésétől. Ettől még lehetett volna vicces a rész, de nem volt az. Érik a HIMYM kasza!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr953141586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_104632 2009.10.14. 15:39:27

Érdekes, én most kevésbé élveztem ezt a részt.

Ismeretlen_37501 2009.10.14. 18:17:04

Ahogy figyelem az írásokat, ami nekem bejön az neked kevésbé és fordítva. Ilyen ez az évad.

Ismeretlen_104632 2009.10.14. 18:55:18

A képen látható jelenet azért ott volt a szeren.:)
süti beállítások módosítása