2009.12.11. 23:58 teddike

Bones - Itt járt Zooey (5x10)

Címkék: sorozat bones zooey deschanel 2009 2010

Kevés olyan vendégszerep van, amit ennyire vártam volna, mint Zooey Deschanel megjelenését a Bones ötödik évadában. Már hónapokkal ezelőtt megírtam, hogy ez a nap egyszer el fog jönni, azóta meg jött még pár kép ami fokozta egy kicsit a várakozást, aztán a végére maradt egy olyan gondolat, hogy nagyobb volt a füstje az egésznek, mint a lángja.

bonesEbben amit előbb írtam egyébként minden benne van. De gyorsan tegyük hozzá, hogy ez nem a legjobb hozzáállás. Mondom ezt azért, mert felesleges azért panaszkodni, hogy csak három jelenetben, négy percig volt jelen. Ez még így is nagyon sok, illetve még így is nagyon jó. Azt is meg kell érteni, hogy bizony hatalmas hype járt ennek, és 48 órával a rész után, már én is azt mondom, hogy nagyon jó volt látni, még ha kevés ideig is.

Kuriózum, hiszen a testvérével szerepelhet egy sorozatban. Nekünk meg azért nagy dolog, mert Zooey-t már nagyon régóta ismerjük. Ráadásul ismét egy kicsit defektes csajt alakít. A részről meg nem sok mindent lehet elmondani ezen felül. Átlagosnak írnám le, egy kevésbé átlagos esettel, meg természetesen a karácsonyi hangulattal a végén. Örülök, hogy beértem a sorozatot, mert ahogy a harmadik és a negyedik évadnál is írtam, imádom Bones és Booth közös jeleneteit.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr73141798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása