2009.12.28. 19:57 teddike

Milyen volt az Ünnep?

Címkék: okossagok

A napokban kicsit leálltam én is, sok volt a családozás, ünneplés, ahogy az lenni szokott ilyenkor. Ráadásul befutott egy kevés meglepetés is, így még annyi időt sem tudtam itthon tölteni, mint eredetileg terveztem. De ez így az év végén annyira számomra nem meglepő. Viszont ha már itt tartunk, nálatok milyen volt az Ünnep?

Filmeztetek, sorozatok? Voltak olyan tervek, hogy megnéztek végre valami olyan filmet, amit már hónapok óta toltok magatok előtt? Vagy esetleg sorozatok, amiket most daráltok? És a legvégére a legjobb kérdés, kaptatok valamit a fa alá?

Válaszolgatok egyébként én is a kérdésekre. A fa alatt nem nagyon jött ilyesmi, család nem filmes/sorozatos, én vagyok csak defektes kicsit. Sorozatot csak tv-ben, szóval rekordot döntöttem. Évek óta ez volt a leghosszabb idő töltött sorozat nélkül. Filmek terén még mindig a Zombieland a szenvedés tárgya. Kétszer mentem neki, és nem tudtam még befejezni. Majd ma, esetleg.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr353141835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_110897 2009.12.30. 10:06:42

megnéztem az Alexander filmet, amit igen régóta tervezek. És még van egy csomó ilyen tervezett film, ezek nagy részére jövőre kerül sor szerintem. Ami a sorozatokat illeti, nemrég fejeztem be a Joey második évadát is, és most keresgélek valami jóféle sorozat után. A fa alatt pedig a szokásos ruhák voltak :) Van is az az aranyköpés, hogy karácsonykor mindenki kap zoknit.Hát zoknit nem kaptam, de pulóver,kabát stb volt rendesen.Neked vannak még filmtervek Zombielanden kivül? Amugy Zombielandet is tervezgetem már egy ideje, egyszer csak megnézem...

Ismeretlen_37501 2009.12.30. 21:20:04

Sok tervem volt, az a baj. Több sorozatból is le vagyok maradva, és nem sokra jutott idő, nem tudom mikor fogom így felhozni magam. Filmek terén nem mertem nagyon álmodozni. Where the wild things vár rám, az nagyon érdekelne, de lehet megvárom amíg nálunk is moziba kerül.
süti beállítások módosítása