2010.01.10. 02:51 teddike

Top 10: 2009 legjobbjai (Sorozat)

Címkék: sorozat csajok evangeline lilly olivia wilde kaley cuoco top 10 2009

Az utolsó lista, ami az előző évvel kapcsolatban még felkerül az oldalra. Így a hónap 10. napján sikerül lezárni az előző évet. A sorozatokkal kapcsolatos csajos listával voltam még adós, ez is elkészült, remélem tetszeni fog. Ha esetleg nem, akkor engem kell szidni, sőt akkor is, ha esetleg valakit lehagytam volna róla. Az viszont biztos, hogy nagyon nehéz dolgom volt, sőt sok név ki is maradt. Sokáig 15 szereplős listát tartottam a kezembe, de aztán redukálni kellett a neveket, így lemaradt Anastasia Griffth, aki miatt a Trauma-t nézem. Shental Van Santen sem kapott helyet, aki a One Tree Hill egyik új szereplője. Szintén kimaradt Peyton List, a FlashForward egyik eyecandy-je. És nem raktam fel a legjobbak közé Summer Glau-t és Laura Vandervoort sem. De ne arról beszéljünk, hogy kik nem kerültek fel, jöjjön inkább a tízes lista, a kedvencek, a képek alatt folytatom majd.

10. Jayma Mays (Glee)

jayma mays

Az utolsó lista, ami az előző évvel kapcsolatban még felkerül az oldalra. Így a hónap 10. napján sikerül lezárni az előző évet. A sorozatokkal kapcsolatos csajos listával voltam még adós, ez is elkészült, remélem tetszeni fog. Ha esetleg nem, akkor engem kell szidni, sőt akkor is, ha esetleg valakit lehagytam volna róla. Az viszont biztos, hogy nagyon nehéz dolgom volt, sőt sok név ki is maradt. Sokáig 15 szereplős listát tartottam a kezembe, de aztán redukálni kellett a neveket, így lemaradt Anastasia Griffth, aki miatt a Trauma-t nézem. Shental Van Santen sem kapott helyet, aki a One Tree Hill egyik új szereplője. Szintén kimaradt Peyton List, a FlashForward egyik eyecandy-je. És nem raktam fel a legjobbak közé Summer Glau-t és Laura Vandervoort sem. De ne arról beszéljünk, hogy kik nem kerültek fel, jöjjön inkább a tízes lista, a kedvencek, a képek alatt folytatom majd.

10. Jayma Mays (Glee)

jayma mays

09. Stana Katic (Castle)

stana katic

08. Nina Dobrev (The Vampire Diaries)

nina dobrev

07. Katie Cassidy (Melrose Place)

katie cassidy

06. Tabrett Bethell (The Legend of the Seeker)

tabrett bethell

05. Eva Amurri (Californication)

eva amurri

04. Evangeline Lilly (Lost)

evangeline lilly

03. Yvonne Strahovski (Chuck)

yvonne strahovski

02. Olivia Wilde (House)

olivia wild

01. Kaley Cuoco (The Big Bang Theory)kaley cuoco

Itt is vagyunk, mármint a lista végén. Várom a véleményeket. Próbáltam az új sorozatokból, esetleg a régiekből de inkább az új szereplőket kiválasztani. Természetesen megmaradtak az állandó, kötelező szereplői a listának. Illetve a nagy kedvencek. De még így is nagy nevek maradtak ki. Simán össze lehetne hozni egy másik listát. De maradjunk ennél. Várom a véleményeket, illetve a Ti listátokat.

Korábbi bejegyzések: filmes csajok, pasik, sorozatos pasik.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr303141864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sideswipe 2010.01.10. 09:35:27

Korrekt lista, nem tudnék - és nem is akarok - belekötni, ügyes összeállítás. Számomra is Kaley az első, Tabrett Bethellt pedig kicsit előrébb raktam volna.:)

Ismeretlen_110897 2010.01.10. 10:44:32

ez a Stana Katic nagyon jó nő. el kéne kezdjek Castle-t nézni, És hát itt van Yvonne a dobogón. helyes. tényleg korrekt lista :)

Ismeretlen_125511 2010.01.10. 10:53:02

Kaleyy Cuoco..agree!!:) én egyébként talán Katie Cassidy-t raktam volna előbbre,de legalább a listán van:)) amúgy szerintem korrekt..annyira nem hiányolok senkit..

szabesz22 2010.11.29. 19:05:39

szerintem is jó de lehetne pontosabb például hiányolom a greek-et vagy az így jártam anyátokkal-t. de különben nem rosz

csenge 2011.06.16. 02:19:01

a lista rendben van, bar nina dobrev szamomra top 3...
süti beállítások módosítása