2010.02.01. 21:18 teddike

Skins - Negyedjére is Anglia fiataljai (4x01)

Címkék: sorozat skins 2009 2010

Ha egy tízes listát kellett volna írni, hogy az új évadban melyek azok a sorozatok, amiket várok, akkor a Skins biztos rajta lett volna. Még akkor is, ha a harmadik évadban megismert új banda nem ér fel a korábbi első illetve második évados társasággal. De többször hangoztattam, és most is ezt teszem, nem érdemes összehasonlítani a kettőt. Más emberek, más gondok, viszont a színvonal, a szokásos "középső új az amerikai tini-sorozatok" felé megmaradt. Azok az elemek, amik az eddigi évadokat naggyá, élvezhetővé, emberivé tették, jelen vannak. Nem szálltak el, még akkor sem, ha kicsit "sok" volt olykor a dráma.

Ezek fényében a csütörtök esti premiert tárt karokkal vártam. Mondhatni élőben néztem végig az első részt. Vélemény? Elsőre maradt a "semmilyen". Talán ez a legrosszabb. A kezdet pedig jó volt, a bevezetés, a klub tetszett, viszont utána elszálltak a dolgok. A Thomas sztori nem jött be, sok volt a dráma, és szerintem a srác még nem volt felkészülve arra, hogy saját részt kapjon. Mármint, és itt vagyok bajban. Mit várhatna az ember? Tettem fel magamnak a kérdést. Történet alapján volt minden, ami miatt szeretem a sorozatot, de valahogy nem állt össze az egész. Kép alatt viszont spoileresen folytatom a dolgokat, de előtt még annyit, hogy a negyedik évad 8 részes lesz. Thomas volt az első, a folytatásban meg, de nem lövöm el. Lehet tippelni tehát, hogy a 9 fős csapatból ki kivel fog együtt szerepelni. Annyit segítek, hogy az utolsó, a már megszokott Everyone lesz. Még egy fontos információ, ha nem akartok a kép alá menni, hogy az ötödik évadra ismét teljesen új csapatot kapunk.

skins season 4

Ha egy tízes listát kellett volna írni, hogy az új évadban melyek azok a sorozatok, amiket várok, akkor a Skins biztos rajta lett volna. Még akkor is, ha a harmadik évadban megismert új banda nem ér fel a korábbi első illetve második évados társasággal. De többször hangoztattam, és most is ezt teszem, nem érdemes összehasonlítani a kettőt. Más emberek, más gondok, viszont a színvonal, a szokásos "középső új az amerikai tini-sorozatok" felé megmaradt. Azok az elemek, amik az eddigi évadokat naggyá, élvezhetővé, emberivé tették, jelen vannak. Nem szálltak el, még akkor sem, ha kicsit "sok" volt olykor a dráma.

Ezek fényében a csütörtök esti premiert tárt karokkal vártam. Mondhatni élőben néztem végig az első részt. Vélemény? Elsőre maradt a "semmilyen". Talán ez a legrosszabb. A kezdet pedig jó volt, a bevezetés, a klub tetszett, viszont utána elszálltak a dolgok. A Thomas sztori nem jött be, sok volt a dráma, és szerintem a srác még nem volt felkészülve arra, hogy saját részt kapjon. Mármint, és itt vagyok bajban. Mit várhatna az ember? Tettem fel magamnak a kérdést. Történet alapján volt minden, ami miatt szeretem a sorozatot, de valahogy nem állt össze az egész. Kép alatt viszont spoileresen folytatom a dolgokat, de előtt még annyit, hogy a negyedik évad 8 részes lesz. Thomas volt az első, a folytatásban meg, de nem lövöm el. Lehet tippelni tehát, hogy a 9 fős csapatból ki kivel fog együtt szerepelni. Annyit segítek, hogy az utolsó, a már megszokott Everyone lesz. Még egy fontos információ, ha nem akartok a kép alá menni, hogy az ötödik évadra ismét teljesen új csapatot kapunk.

skins season 4

Thomas és a banda. Valahogy így lehetne megfogni a dolgokat. Volt hatalmas buli az elején, öngyilkos/belőtt csajjal. Majd érzelmes Thomas és családi helyzet, na meg Pandora. Cook és a szokásos balhék, Freddy és a szenvedés Effy miatt. Szóval a nyár után visszatértünk a suliba, mindenki itt van, de mi egyelőre csak Thomas-t látjuk illetve a családját. Lehet egyébként ez volt a nagy bajom ezzel. A család olyan semmilyen volt, mint ahogy az új csaj sem tetszett. Mármint a megszokott karakterekkel való problémák sokkal jobban tetszettek volna. A Thomas történetét meg gyorsan össze lehetne foglalni: buli - balhé - pénz - félredugás - család - szerelem. Azért azt jegyezzük meg, hogy a végén, pakolás közben elhullajtott könnycsepp nagy volt.

A boldogság megvan, hogy visszatértek, próbálom pozitívan látni a dolgot, és arra gondolni, hogy az elején tudjunk le egy ilyen részt. A maradék hétben meg legyen ismét meg az az érzés, amitől a Skins az ami. Pontok tekintetében 6/10. Úgy, hogy jóformán egy értelmes negatív dolgot sem tudnék mondani. Értem?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr333141931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása